اکران خصوصی مستند «مصاف» ویژه وبلاگ‌نویسان

به گزارش «وبلاگ نیوز»، پس از گذشت یک هفته از رونمایی مستند «مصاف»، ساخت گروه مستند سفیر در دانشکده فنی دانشگاه تهران، تاکنون این مستند با استقبال مجموعه‌های مختلف سراسر کشور مواجه شده است.

بر اساس گفته‌های سازندگان این مستند، تاکنون حدود ۱۲۰ مجموعه شامل ۱۰۰ دانشگاه از سراسر کشور برای اکران این مستند اعلام آمادگی کرده‌اند که از این بین تاکنون برنامه اکران حدود 60 مجموعه شامل ۵۰ دانشگاه تا زمان انتشار این خبر قطعی شده است.

در این میان، «سفیر فیلم» در نظر دارد تا با همکاری پایگاه خبری-تحلیلی «وبلاگ نیوز»، در روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه، اکرانی اختصاصی با حضور وبلاگ‌نویسان و فعالان شبکه‌های اجتماعی در محل فرهنگسرای انقلاب برگزار کند.

مستند «مصاف» به عنوان آخرین تولید سفیرفیلم، مستندی دو قسمتی است که به بازگویی وقایع و چالش‌های پیش آمده برای انقلاب اسلامی بین سالهای ۶۸ تا ۸۸ می‌پردازد.

قسمت اول این مستند که سه شنبه گذشته در دانشگاه تهران رونمایی شد، به بازگویی وقایع بعد از رحلت امام خمینی (ره) می‌پردازد و به همین منظور مسائلی نظیر عملکرد فرهنگی و اقتصادی دولت سازندگی، دلایل انتخاب سید محمد خاتمی در انتخابات دوم خرداد ۷۶، حلقه کیان و روزنامه‌های زنجیره ای و وقایع منجر به حادثه کوی دانشگاه تهران در ۱۸ تیرماه ۱۳۷۸ را به تصویر می‌کشد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات دقیق زمان برگزاری و ثبت نام شرکت در این برنامه می‌توانند درخواست خود را به صورت پیامک به شماره 3000136333 ارسال کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به این مستند که به نوعی اولین تاریخ نگاری تصویری تاریخ انقلاب اسلامی راجع به دوران بعد از رحلت امام خمینی (رض) است می توانید به سایت این مستند مراجعه کنید.

تیزر این مستند را می‌توانید در زیر تماشا کنید و بخش‌هایی از این مستند را نیز در این‌جا ببینید.

انتهای پیام/.

۳ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول