مسابقه وبلاگ‌نویسی «کتاب»، ویژه نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» خانه فعالان مجازی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، اقدام به برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی کتاب کرده است.

این مسابقه که ویژه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بوده و شامل دو بخش نمایشگاه و آزاد می شود.

بهترین یادداشت های وبلاگی برای نمایشگاه کتاب، بهترین پست درشبکه های اجتماعی با موضوعات نمایشگاه کتاب، معرفی بهترین انتشارات،کتاب دربخش های داخلی و خارجی با ذکردلایل و بهترین عکس و فیلم کوتاه از نمایشگاه (به سلیقه شما) از جمله موضوعات این مسابقه است.

آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه، ۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۲ عنوان شده است وبنابر اعلام اختتامیه مسابقه همزمان با ایام نیمه شعبان برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش به برگزیدگان برترعلاوه بر لوح تقدیر، تندیس، برای نفر اول 200هزار تومان، نفر دوم 150هزارتومان و نفر سوم 100هزار تومان در نظر گرفته شده است.

کلیه شرکت کنندگان بایستی با نام و مشخصات حقیقی در سایت ثبت نام نمایند و مشخصات فردی پدیدآورنده وبلاگ در محل مناسبی از وبلاگ در زمان مسابقه درج گردد؛ ارسال حداقل سه یادداشت در زمینه موضوع مسابقه در زمان برگزاری مسابقه ضروری است.

هر فرد با ثبت هر تعداد وبلاگ می تواند در مسابقه شرکت کند؛ وبلاگ ها هم به صورت گروهی و هم انفرادی قابل ارائه و مدیریت هستند؛ به وبلاگهایی با سابقه فعالیت حداقل شش ماه، امتیاز ویژهای تعلق خواهد گرفت.

وبلاگ های ارائه شده در دو بخش: محتوایی، فنی و گرافیکی در دو مرحله داوری شده و برندگان از مجموع امتیاز هر دو بخش معرفی خواهند شد.

به دلیل حجم بالای وبلاگ های شرکت کننده در مسابقه، داوری وبلاگ ها در دو مرحله انجام می گیرد؛ در مرحله اول کلیه وبلاگ ها به صورت کلی بررسی شده و وبلاگ هایی که هر یک از قوانین مسابقه را نقض کرده یا رعایت نکرده باشند از دور مسابقه حذف میشوند و در دور دوم وبلاگ های باقیمانده بر اساس معیار های داوری امتیازدهی و رتبه بندی می شوند .

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه و اطلاع از شرایط و ملاک‌های داوری این مسابقه می توانند به سایت این مسابقه مراجعه نمایند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول