تلاش گوانتانامویی‌ها برای آزادی از طریق توییتر

به گزارش «وبلاگ نیوز»، وکیل شاکر عامر شهروند عربستانی محبوس در زندان گوانتانامو روز سه‎شنبه درخواست وی را در رابطه با تعطیلی زندان گوانتانامو در صفحه توییتر منتشر کرد.

عامر طی این پیام از همه خواسته است تا از سفارت امریکا در لندن بخواهند در رابطه با تعطیلی زندان گوانتانامو واقع در خلیج کوبا، اقدامی انجام دهد؛ پیام شاکر تا کنون صدها بار به اشتراک گذاشته شده است.

عامر یکی از زندانیان اعتصاب کننده در زندان گوانتانامو است که وارد یکصد و هفتمین روز اعتصاب غذای اعتراض‎آمیز خود شده‎اند.

زندانیان اعتصاب کننده از اوایل فوریه در اعتراض به تفتیش و جستجوی بیش از حد سلول‎ها و وسایل شخصی آنان از سوی مقامات زندان، و همچنین در اعتراض به بازداشت نامعلوم خود در این بازداشتگاه، اقدام به اعتصاب غذا کردند.

اقدام این زندانی محبوس در گوانتانامو در حالی انجام شده که تظاهرکنندگان امريکايي نیز اخیرا با تجمع در مقابل ساختمان کاخ سفيد در واشنگتن دي سي، تعطيلي زندان مخوف گوانتانامو در خليج کوبا را خواستار شده‎اند.
این درحالی است که شبکه خبری «بی‌بی‌سی» گزارش داده است: ارتش آمریکا در پی تهدید گروه‌های هکری به هک کردن سیستم‌های کامپیوتری در زندان گوانتانامو، علاوه بر قطع سیستم اینترنتی «وای فای» این زندان، دسترسی به فیسبوک و توییتر را برای کارکنان این زندان مسدود کرد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول