پسورد دومرحله‌ای هم جلوی هکرهای سوری را نگرفت

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از خبرآنلاین، «ارتش الکترونیک سوریه» موسوم به SEA با ارسال چندین توییت غیر معمول، روی صفحه توییتر بزرگترین شبکه تلویزیونی انگلیس(ITV)، پیامهای خود را به جهانیان منتقل کرد.
مدیران آی تی وی تایید کردند که هک شده‌اند و بدنبال این هک شدن، پیامهای نامربوط را پاک کرده‌اند، چند روز قبل نیز ارتش الکترونیکی سوریه، حساب کاربری فایننشیال تایمز و 29 آوریل نیز گاردین را در توییتر هک کرده بود.
خبر دو برابر کردن کمکهای نظامی فرانسه به شورشیان سوریایی و زدن پرچم به تسلیحات ارسالی به نوشته بیزینس ویک از جمله این پیام‌های توییتی بود که در صفحه «آی تی وی» منتشر شده بود.
پیام پیروزی بر هکرها نیز دارای لینکی بود که وقتی آنرا باز می کردید نوشته بود: این پیام جوکی بیش نیست، ارتش الکترونیکی سوریه اینجاست!
این پیام در جواب مدیران توییتر نوشته شده که نشان می دهد توییتر در جنگ با ارتش الکترونیکی سوریه، نتوانسته موفق شود.
هفته گذشته توییتر خبر دو مرحله‌ای شدن تصدیق امنیتی برای لاگین شدن در اکانت‌ها را اعلام کرد که کاربران برای اتصال به اکانت خود باید دو مرحله امنیتی را بگذرانند، اما هک آی تی وی نشان می دهد این خبر شاید در مرحله تست فنی باشد.
انتهای پیام /.

  • شناس

    چرا ذهن ها رو منحرف میکنید توییتر کارش درسته اون کاربران هک شده که درست مثل شما چیزی از امنیت نمی دونن در حد مدادپاکن 🙂 و بیشتر کارشون منحرف کردن ذهن مردمه باید این قابلیت رو فعال میکردن وگرنه اون ارتش الکترونیک به هیچ وجه نمیتونه از تائید دو مرحله ای رد بشه مگه اینکه سرویس موبایل یه کشور رو هک کنه :))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول