بازداشت نوجوان امریکایی به دلیل اظهاراتش در فیس‌بوک

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایرنا این نوجوان که کامرون بی دامبروسیو نام دارد 20 روز پیش دستگیر شده و هنوز در بازداشت به سر می برد.

خبر دستگیری وی امروز در برخی رسانه ها منتشر شده که از قول مقام های پلیس ایالت ماساچوست گفته اند این نوجوان ممکن است به 20 سال زندان محکوم شود.

به گفته یک مقام پلیس بوستون این نوجوان در صفحه فیس بوک خود جملات تهدید آمیزی درباره کاخ سفید و بمب گذاری های بوستون نوشته و اظهار داشته است همه خواهید دید که چه تصمیمی در سر دارم و مردم را خواهم کشت.

پلیس خانه این نوجوان را برای یافتن مواد انفجاری جستجو کرده اما هیچ نشانه ای از مواد یا وسایل خطرناک که برای اجرای عمل تروریستی به کار می رود، نیافت.

خانواده این نوجوان فرزندشان را قربانی جو روانی ناشی از بمب گذاری های بوستون دانسته و پلیس را متهم به واکنش بیش از حد به نوشته های این نوجوان می دانند.

ماه گذشته انفجار دو بمب در جریان مسابقه دوی ماراتن بوستون موجی از نگرانی های امنیتی را در آمریکا به وجود آورد؛ در این میان اظهارات کاربران شبکه‌های اجتماعی در خصوص ماهیت بمب‌گذاران و حملات نیز موجب بی‌اعتمادی به مقامات دولتی شده است.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول