برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی ادبی در هشترود

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم( ص ) و در آستانۀ ماه شعبان مسابقه وبلاگ نویسی ادبی انتظار برگزار می کند.

«انتظار» و «شهر من، هشترود» دو موضوع متفاوت این مسابقه ادبی است؛ علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این مسابقه تا 21 خردادماه در پرتال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود، ثبت نام کنند.

بنابر این گزارش، هرچند مهلت ثبت نام در مسابقه در صفحه آن، 21 خرداد ذکر شده است اما در لینک‌های مختلف پرتال اداره فرهنگ و ارشاد هشترود تاریخ‌های 23 و 30 خردادماه نیز به عنوان مهلت ثبت نام به چشم می‌خورد؛ همچنین در مقررات این مسابقه تاکید شده است: به آثاري كه پس از زمان تعيين شده ارسال شوند يا يكي از قوانين جشنواره را نقض كنند، ترتيب اثرداده نخواهد شد.

داشتن شمارشگر، به روزرسانی در بازه زمانی 3 تا 25 خرداد با حداقل ۵پست مرتبط با موضوع جشنواره و درج لوگو و پیوند «اداره ارشاد هشترود» از ضوابط این مسابقه است.

همچنین در این مسابقه حضور یک نفر با دو وبلاگ بلامانع می باشد. ولی هر وبلاگ فقط در یک موضوع می تواند شرکت کند.

آثار ارسالی پس از بازبینی مورد داوری قرار گرفته و اسامی نفرات برتر از طریق سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر رسانه های نوشتاری و مجازی به اطلاع علاقمندان خواهد رسید؛ به 3 اثر برتر در هر بخش هدایای نقدی و جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

زمان اعلام نتیجه اولیه و اطلاع‌رسانی آثا پذیرفته شده، اول تیرماه 1392 بیان شده است.

همچنین علاقمندان می تواندد جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه مسابقه به آدرس : هشترود – خیابان شهید رجایی – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  هشترود مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 6227370-0424 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول