«روز مقابله با تکفیری‌ها» در فیس‌بوک

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تریبون مستضعفین، پس از این سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص مقابله با جریان تکفیری و در پی شدت گرفتن اهانتهای جریان تکفیری در جهان اسلام و خصوصاً جسارت‌ها و جنایت‌های تکفیری ها در سوریه، جمعی از جوانان لبنانی اقدام به تعیین یک مناسبت سایبری برای اعلام انزجار و مخالفت با این جریان نفوذی آمریکایی-صهیونیستی کرده اند.

این جوانان که از ارتباطات گسترده ای در فضای مجازی برخوردارند، با راه اندازی صفحه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک و اعلام روز چهارشنبه ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) به عنوان «روز مقابله با تکفیری‌ها» از همه کاربران فضای مجازی، صرف نظر از هر دین و مذهب و عقیده ای دعوت کرده اند به کمپین بین المللی مخالفت با تفکر ضد انسانی و خطرناک تکفیری بپیوندند.

در معرفی و توضیح این دعوت چنین آمده است: آیا یک نویسنده، یا فعال سایبری، یا گرافیست، یا کارگردان، یا نقاش هستی؟! با ما در روز سایبری مقابله با تکفیری ها مشارکت کن، و از دوستان خود نیز برای شرکت در این فعالیت انسانی دعوت کن!

این در حالی است که سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان نیز در آخرین سخنرانی خود به مناسبت سالروز آزادسازی جنوب لبنان، به پروژه خطرناک تکفیری ها در منطقه اشاره کرد و آن را آخرین دستاویز آمریکا در مقابل جریان بیداری اسلامی و قیام و اراده ملت‌ها برای نابود کردن منطقه و بازگرداندن سلطه آمریکا به منطقه عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، تاکنون هزاران نفر به این کمپین بزرگ سایبری دعوت شده اند و تعداد زیادی از کاربران با تغییر تصویر پروفایل خود در این عملیات بزرگ سایبری شرکت کرده و حجم زیادی از مقالات، پستهای کوتاه، پوسترهای گرافیکی، کلیپهای تصویری و سایر محصولات هنری، رسانه ای و سایبری در نقد و نفی افکار جریان تکفیری، با شعار «أنا ضدّ التکفیریین» تولید و منتشر یا بازنشر شده است.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول