تبلیغات مبتذل، بلای جان فیس‌بوک شد

 به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، پی سی ورلد نوشت: این شرکت ها از اینکه فیس بوک تبلیغات آنها را در کنار تبلیغات مبتذل به نمایش درمی آورد بسیار عصبانی هستند.

در مواردی تبلیغات این شرکت ها در کنار تبلیغات نژادپرستانه و محتوای مبتذل و توهین آخیز خطاب به دیگر قومیت ها و افراد به نمایش درآمده و آنان معتقدند این سهل انگاری های فیس بوک شهرت و اعتبار موسسات تجاری را به خطر می اندازد.

از جمله شرکت هایی که تبلیغات خود را در فیس بوک متوقف کرده اند می توان به نیسان، انجمن ملی عمران بریتانیا و Unilever اشاره کرد که نسبت به نمایش تبلیغات شرکت های خود در کنار تبلیغات حاوی مضامین توهین آمیز به زنان اعتراض کرده اند. در یکی از این تبلیغات از خشونت بر علیه زنان دفاع شده است.

فیس بوک می گوید برای مقابله با این وضعیت در سیاست های تبلیغاتی خود تغییراتی اعمال خواهد کرد، هر چند واکنش دیرهنگام این شرکت باعث شده فیس بوک بسیاری از مشتریان خود را از دست بدهد.

چندی پیش نیز فیس‌بوک اعلام کرده‌بود سایت‌ها و صفحات حاوی مضامین غیراخلاقی و تحقیر و توهین به زنان را بنابر درخواست فعالان حقوق زنان از شبکه اجتماعی خود حذف خواهد کرد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول