دستگیری عامل توهین به مقدسات اسلامی در فیس بوک

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، ایرج محمدخانی در نشست انتظامی استان گیلان با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا در رصد فضای مجازی صفحاتی را در فیس بوک شناسایی کردند، اظهار کرد: گرداننده این صفحه اقدام به انتشار مطالب موهن علیه مقدسات اسلامی و ائمه اطهار (ع) در فضای مجازی می‌کرد.

وی افزود: با شناسایی این صفحات، تلاش برای احراز هویت واقعی عامل اصلی صفحات موهن ایجاد شده فیس‌بوکی به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان اذعان داشت: کارشناسان پلیس فتا با بهره گرفتن از توان فنی و مهندسی، عامل اصلی چندین صفحه انتشار مطالب موهن علیه مقدسات اسلامی و ائمه اطهار (ع) را در فیس‌بوک شناسایی کرده و این متهم را با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان رشت دستگیر کردند.

به گفته وی، متهم با مشاهده قرائن و شواهد موجود و همچنین اموال کشف شده در بازرسی از منزل وی، به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

محمدخانی با بیان اینکه انتشار مطالب موهن علیه مقدسات اسلامی و ائمه معصومین (ع) در فضای مجازی جرم تلقی می‌شود، عنوان کرد: قانونگذار برای مرتکبان اینگونه جرایم مجازات سنگینی در نظر گرفته است.

وی در پایان یادآور شد: متهم مذکور با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با صدور قرار وثیقه 700 میلیون ریالی روانه زندان شد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول