جشنواره وبلاگ‌نویسی «روح خدا» برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» جشنواره کشوری «روح خدا» به مناسبت پنجاهمین سالگرد نهضت بزرگ امام خمینی (ره) در 11 بخش به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

 موضوع ویژه این جشنواره حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است که از جمله بخش‌های آن می‌توان به وبلاگ‌نویسی، مقاله‌نویسی، شعر و سرود، مسابقه پیامکی، وصیت‌نامه امام (ره)، نشریات تجربی و ویژه‌نامه‌های مساجد، مسابقه کتابخوانی، نقاشی و خوشنویسی و نامه‌ای به روح خدا اشاره کرد.

  شناسایی ابعاد مختلف شخصیت امام راحل، آشکارسازی ابعاد قیام 15 خرداد، نقش رهبری امام خمینی (ره)، تبیین و ترویج پیام‌های قیام 15 خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام و همچنین تبیین نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی و جایگاه رهبری در نظام اسلامی از جمله اهداف این جشنواره است.

 این جشنواره توسط کانون فرهنگی ـ هنری دانشگاهی، فرهنگ و هنر یزد و با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان یزد و با مشارکت دبیرخانه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

علاقمندان می توانند آدرس وبلاگ یا مسجد بلاگ خود را تا پایان ساعت اداری دوم مردادماه ( ولادت امام حسن مجتبی(ع) ) به نشانی kmyazd@yahoo.com ارسال نمایند؛ شایان ذکر است درج مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی – میزان تحصلات- نام پدر – شماره تماس و ….. ) الزامی می باشد.

سابقه بیش از 3 ماه در ایجاد وبلاگ و به روز رسانی مستمر و تولیدی بودن علاوه بر محور های اصلی (محتوایی-فنی-کاربری وبلاگ-گرافیکی) در ارزیابی نهایی موثر بوده و وبلاگ نویسان می توانند از تمامی قالبهای رایج همچون دلنوشته ، خاطره، یاد داشت روزانه ، قطعات ادبی، شعر کلاسیک و نو، روایات تاریخی، داستان و ….. استفاده نمایند.

تمامی شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پورتال اطلاع رسانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد  مراجعه و یا با شماره تلفن 6246264-0351 داخلی 3 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول