عامل انتشار عکس‌های خصوصی در فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» دختر جوانی با مراجعه قضایی به پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان عنوان داشت که شخص ناشناسی در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد صفحه با مشخصات من کرده و در آن صفحه مطالب زشت و ناپسندی به من نسبت داده است که این امر موجبات هتک حرمت و آبروریزی من را فراهم آورده است.

بنابراین گزارش، پس از این شکایت جمعی از متخصصان پلیس فتا مأمور رسیدگی به این پرونده شده و در مرحله اول کلیه مستندات و ادله قانونی جمع آوری و مورد بررسی دقیق و موشکافانه پلیس قرار گرفت.

همچنین كارآگاهان پلیس فتا سیستان و بلوچستان در ادامه پیگیری‌های خود متوجه شدند متهم تحت تعقیب از طریق یکی از کافی‌نت های سطح شهر اقدام به بروز رسانی صفحه مورد نظر در فضای مجازی میكند؛ نهایتاً مأموران پلیس فتا در ادامه تحقیقات خود بعد از چندین روز تعقیب و مراقبت و با هماهنگی مسوول کافی‌نت موفق شدند متهم را شناسایی و دستگیر كنند.

در تحقیقات پلیس متهم ضمن اعتراف به جرم خود بیان داشت: من خواستگار قبلی شاكیه بوده‌ام ولی چون با جواب منفی روبرو شدم به قصد انتقام گیری این عمل را انجام دادم و اصلا فکر نمی‌کردم که پلیس فتا بتواند مرا دستگیر کند که وی با تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار قانونی روانه زندان شد.

پلیس فتا هشدار داد: کاربران برای عضویت در این شبکه‌ها مراقب باشند که عکس‌ها و مطالب آنان قابل رویت برای همه می‌باشد و این فضا به هیچ عنوان مکان امنی نمی‌باشد، وی همچنین به مجرمان اینترنتی هشدار داد که پلیس فتا در دنیای مجازی حضوری پر رنگ دارد و هیچ نکته‌ای از چشم تیزبین کارآگاهان این پلیس مخفی نخواهد ماند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول