ارائه خدمات VPN قانونی به وزارت کشور

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، مهدی خدایی مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به وضعیت زیرساختهای ارتباطی در روز انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در شعب اخذ رای اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیرساخت در این ایام با افزایش شیفتهای نگهداری و پشتیبانی از شبکه، شبکه ای امن و بدون اختلال را برای برقراری ارتباط فراهم خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در بحث انتخابات ریاست جمهوری، وزارت کشور و به طور خاص فرمانداری ها و استانداری ها مشترک نهایی شرکت ارتباطات زیرساخت محسوب می شوند، ادامه داد: تقاضای وزارت کشور از شرکت ارتباطات زیرساخت، ایجاد بستر ارتباطی مطمئن، امن و با کیفیت بالا در روز انتخابات است که در این زمینه بر لزوم ارائه ضمانت برای پایداری و ثبات شبکه ای بدون قطعی تاکید شده است.
خدایی با تاکید بر آمادگی شبکه ارتباطی کشور برای انتخابات خاطرنشان کرد: یکی از خدماتی که براساس تقاضای وزارت کشور ارائه شده سرویس VPN قانونی است که بنابراین درخواست به فرمانداریها و استانداری ها در طول مدت انتحابات واگذار شده است.
این مقام مسئول در شرکت ارتباطات زیرساخت به مهر گفت: در دوران انتخابات ریاست جمهوری، شرکت ارتباطات زیرساخت نظارت خاصی را روی سایتها و پرتالهای حساس کشور به کار بسته است که از آن جمله می‌توان به سایت وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.
وی دلیل این امر را بکارگیری راهکارهای امنیتی برای جلوگیری از حملات احتمالی روی این سایتها و شبکه های ارتباطی عنوان کرد و گفت: تیم های کاری شرکت ارتباطات زیرساخت به صورت مضاعف در بحث امنیت و مباحث فنی طی روزهای برگزاری انتخابات به کار گرفته شده اند و در حال آماده باش به سر می برند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول