برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «حماسه» در استان مرکزی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، بسیج دانشجویی استان مرکزی، جهت شناسایی استعدادها و پتانسیل دانشجویان در زمینه‎ی وبلاگ نویسی و طراحی وبلاگ بسیج دانشجویی استان مرکزی در نظر دارد در خرداد سال 1392 مسابقه‎ای با عنوان «حماسه» برگزار نماید.

تبیین حماسه سیاسی، اهداف و منظورها و دستاوردهای تحقق آن، حماسه اقتصادی چرا و چگونه، انتخابات و جریان‌شناسی و نقش آن در سرنوشت کشور، جنگ نرم و مقابله با آن، جایگاه مقاومت در منطقه و لزوم حمایت از آن در همه ابعاد، ولایت چیست و ولایت‌مدار کیست از جمله موضوعات این مسابقه وبلاگ‌نویسی است.

بنابر اعلام دبیرخانه مسابقه، علاوه بر اینکه جوایز نفیس و ارزنده‎ای برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده؛ راهکاری اندیشیده شده است تا وبلاگ‎هایی که از لحاظ محتوا پربار بوده و علاقه‎مند باشند وبلاگ خود را به سایت تبدیل نمایند هزینه‎ی این کار را بسیج دانشجویی استان مرکزی پرداخت نماید.

هر وبلاگ می توانند یک یا چند موضوع را پوشش دهد؛ هر دانشجو می تواند به تعداد دلخواه وبلاگ را در این مسابقه شرکت دهد و همچنین وبلاگ‎ها می تواند گروهی و یا انفرادی باشد.

همچنین در فراخوان این مسابقه تأکید شده است: وبلاگ باید برای مرورگرهای فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر طراحی شده باشد یعنی در هیچ کدام از آنها قالب و طرح وبلاگ به هم نریزد.

علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند تا پایان روز 31 خرداد جاری، به سایت بسیج دانشجویی استان مرکزی، مراجعه کنند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول