بیانیه تبریک وبلاگ‌نویسان حامی رئیس جمهور منتخب

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» وبلاگ‌نویسان حامی رئیس جمهور منتخب، دکتر حسن روحانی، با انتشار بیانیه‌ای از مردم ایران برای این انتخاب تشکر کردند.

در این بیانیه که با گرامی‌داشت یاد امام راحل (ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سلام و درود به مردم سرافراز و همیشه در صحنه ایران آغاز شده است، آمده است:
خداوند بزرگ را شاکریم که مردم شریف و فهیم ایران حماسه‌ای بی نظیر خلق کردند و یکی از بهترین فرزندان این سرزمین را با حمایت قاطع به ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزیدند و افتخاری دیگر در کارنامه پر افتخار خود ثبت نمودند.
همچنین این بیانیه می‌افزاید: آنچه که ما را در فرآیند تبلیغات انتخاباتی در عرصه مجازی، مصمم و پر امید نگاه می داشت حضور پر شور و شعور و توام با محبت شما مردم نجیب بود. شما که با ارائه نظرات ارزشمند خود و احساس مسئولیت و وظیفه شناسی حضوری گسترده داشتید.

در پایان این بیانیه، خاطرنشان شده است: دست شما را به گرمی می فشاریم بار دیگر این پیروزی افتخارآفرین را به همه شما  تبریک و سپاس می‌گویم  و یاد امام راحل (ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی می‌دارم.

انتهای پیام /.

  • جناب اقای دکتر روحانی سلام و تهنیت ما وبلاگ نویسان را پذیرا باشید.
    بنده به عنوان یک وبلاگ نویس از طرف خود و همه وبلاگ نویسان حامی و علاقه مند به شما و راه روشن پیش رویتان ، این انتخاب به حق و شایسته را به جنابعالی تبریک عرض می نماییم.
    بی شک این جایگاه برای شخص شما که شایستگی خود را از اوایل انقلاب تا به امروز به عموم ملت ثابت نموده اید برازنده است.
    ما وبلاگ نویسان امیدواریم خداوند متعال،حضرتعالی را در این مقام و جایگاه همواره یاری ویژه نماید و ما دوستاران جنابعالی ، سربلندی و سرافرازی شما بزرگوار را در همه امور شاهد باشیم…انشالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول