فراخوان مسابقه طراحی قالب های وبلاگ‎ برای پرشین‌بلاگ

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»پرشین بلاگ در نظر دارد همزمان با جشن تولد سایت پرشین بلاگ و روز بزرگداشت وبلاگ فارسی و به منظور تولید قالب های استاندارد برای وبلاگهای سایت پرشین بلاگ و شناسایی طراحان و گرافیست های پیشگام در این حوزه ، مسابقه طراحی قالب های وبلاگ را برگزار کند .

این مسابقه در پنج موضوع‌های سلامت، ورزشی، مذهبی، هنری و آزاد

هر شرکت کننده میتواند در هر پنج بخش اصلی شرکت کند و فقط می‌تواند یک قالب ارسال کند؛ قالب‌ها باید بر اساس کدهای استاندار پرشین بلاگ طراحی شود و برای طراحی کدها نباید از کدهای جاوا اسکریپت استفاده شود؛ همچنین طراحی‌ها و تصاویر موجود در قالب باید مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد

علاقمندان جهت ارسال آثار باید کد قالب را در یک فایل وردپد ذخیره کرده و برای نام گذاری باید فایل را اینگونه نام‌گذاری کنند، نام طراح و یا سایت طراح – موضوع قالب (مثال  بهنام – مذهبی)

هر طراح باید همه ی قالب ها را در یک فایل زیپ ذخیره کرده و فایل زیپ شده را به ادرس ایمیل contact@persianblog.ir ارسال شود. همچنین موضوع نامه ارسالی به صورت (مسابقه طراحی قالب پرشین بلاگ – نام و نام خانوادگی طراح و یا سایت طراح) باشد.

این مسابقه که از تاریخ  27 خردادماه  آغاز و تا  7 تیرماه  ادامه خواهد داشت .

بنابر این گزارش، به سه نفر از برندگان این مسابقه جایزه ای ارزنده به رسم یادبود در مراسم جشن تولد پرشین بلاگ و روز بزرگداشت وبلاگ فارسی که در روز 13 تیرماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود اهدا خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 09122070357 و یا 22581338 جناب اقای بهنام آقایی تماس بگیرند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول