دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی 9تیرماه برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، دومین همایش «روز رسانه‌های اجتماعی» با رویکرد«رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها» نهم تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

بنابر اعلام دبیرخانه این همایش، دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی به منظور تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی و با هدف فراهم نمودن زمینه‌های  بهینه سازی و شناخت ظرفیت ها، فرصت ها، راهکارهای و کاربردهای رسانه های اجتماعی، برگزار خواهد شد.

کاركردهای رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها، طراحی، توسعه و کاربرد رسانه‌های اجتماعی سازمانی، فرهنگ سازماني، آموزش و رسانه‌هاي اجتماعي، تبليغات و بازاریابی با رسانه‌‏های اجتماعی برای رونق کسب‌‏وکارها، بررسي علل و موانع بكارگيري رسانه‌هاي اجتماعي در سازمان‌هاي ايراني، استراتژی و سیاست سازمان‌ها در ایجاد و یا مواجهه با رسانه‌های اجتماعی، روش‌های ترویج رسانه‌های اجتماعی سازمانی در دستگاه‌های همراه، تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمان‌های ایرانی و خارجي و راه‌های بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمان‌ها در رسانه‌های اجتماعی، از محورهای اعلام شده این همایش است.

بنابر این گزارش، در این همایش که نهم تیرماه در تالار ایوان شمس واقع در تقاطع بزرگراه شهدای گمنام و کردستان برگزار می‌شود، دکتر یونس شکرخواه، رئیس موسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپا دانشگاه تهران، دکتر حسین امامی، مدرس و پژوهشگر رسانه‌های نوین، علی اکبر اکبری تبار، دانشجوی دکتری علوم اجتماعی، امید جهانشاهی، دانشجوی دکترای مدیریت رسانه،‌ جلال سمیعی، کارشناس ارشد تحقیق در رسانه، ابراهیم اسکندری پور، کارشناس ارشد مدیریت رسانه، رضا قربانی، کارشناس ارشد مدیریت رسانه و جواد افتاده، دبیر همایش سخنرانی خواهند کرد.

علاقمندان جهت اطلاع از برنامه همایش، مسیرهای دسترسی به همایش و ثبت نام می‌توانند به سایت همایش «روز رسانه‌های اجتماعی» مراجعه کنند. هزینه ثبت نام 200 هزار ریال است.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول