معرفی برترین‌های همایش «روز رسانه‌های اجتماعی»

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» دکتر حسین امامی، دبیرعلمی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی مقالات برتر این همایش را معرفی کرد.

وی با بیان اینکه 30 مقاله کامل به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد 15 مقاله مرتبط با محورهای همایش پذیرفته شد، اظهار داشت: از میان این 15 مقاله سه مقاله به عنوان مقاله برتر برگزیده شدند که در روز همایش مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

بنابر این گزارش رتبه اول، به مقاله موانع به کارگیری رسانه اجتماعی در سازمان ها (مطالعه موردی سازمان شهرداری تهران) نوشته مشترک دکتر سید وحید عقیلی، آذر اسدی کرم و محیا برکت تعلق گرفت؛ همچنین مقاله کتابخانه‌های روی ابر: بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی نوشته مشترک دکتر امير رضا اصنافي و مريم پاکدامن نائيني،‌ حائز مقام دوم شد و مقاله کاربرد رسانه های اجتماعی در سازمان های مردم نهاد نوشته زهرا صبورنژاد توانست رتبه سوم را کسب کند.

امامی با اشاره به اینکه 15 مقاله پذیرفته شده در همایش در کتاب الکترونیکی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود اظهار داشت: با توجه به سخنراني ديگر كارشناسان و زمان محدود اين همايش، دو مقاله برتر فرصت ارائه مقاله در روز همایش را خواهند داشت.

گفتنی است، دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی با رویکرد رسانه‌های اجتماعی در سازمان همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی 9 تیرماه در تالار ایوان شمس تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول