گزیده وبلاگ‌های فتنه88 در «اعتراف سبز» منتشر شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تریبون مستضعفین، «اعتراف سبز» مجموعه‏‌ای است از ۵۴ یادداشت، مصاحبه، خاطره و… افرادی که مخالف رأی آوردن آقای احمدی‌‏نژاد در نهمین دوره انتخابات ریاست‏ جمهوری ایران بودند. مطالب این کتاب جمع ‏آوری شده از وبلاگ‏ها و سایت‌‏های اینترنتی در دوران قبل و بعد از انتخابات است. همه مطالب کتاب در همان روزگار به عنوان سندی برای اثبات عدم وجود تقلب در انتخابات سال ۸۸ توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در وبلاگی با عنوان اعتراف سبز جمع آوری شد.

مطالب این کتاب، یادداشت‏‌های وبلاگی و اینترنتی هستند برای از دست نرفتن سندیت، مطالب با همان نوع نگارش نویسنده نقل شده‏‌اند و در انتهای کتاب عکس‏هایی از صفحات این وبلاگ‌‏ها در بخش پیوست آورده شده است. نویسندگان این مطالب هم در چند گونه قابل تقسیم ‏بندی هستند. بعضی در داخل چارچوب نظام می‏‌گنجند و مشکلشان رأی آوردن احمدی‏‌نژاد است و تمایل به غیر ایشان داشتند. بعضی دیگر دشمن نظام اسلامی هستند و حتی در انتخابات شرکت نکرده‌‏اند! گروه دیگری هم هستند که با نظام اسلامی مشکل دارند و فکر می‏‌کردند اگر میرحسین موسوی یا مهدی کروبی رأی بیاورند فضای کشور آن به چیزی که آنها علاقه دارند نزدیک‏تر خواهد شد. فصل مشترک گردآوری مطالب این کتاب مخالفت با احمدی‏نژاد و پرداختن به عدم وجود تقلب در انتخابات است.

چاپ اول «اعتراف سبز» در ۱۳۹۲، در ۲۴۸ صفحه و قطع رقعی، تیراژ ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۶۰۰۰ تومان به جامعه فرهنگی و سیاسی کشور عرضه شده است.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول