فراخوان وبلاگی برای نوشتن از ایرباس ایرانی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» 12 تیر ماه(چهارشنبه) امسال بیست و پنجمین سالگرد انهدام هواپیمای ایرباس ایرانی توسط ناو جنگی آمریکا است؛ فاجعه‌ای که در آن 290 سرنشین پرواز مسافربری شماره 655 شرکت هواپیمایی ایران ایر با شناسه IR655 که از بندرعباس به مقصد دبی در حرکت بود، با شلیک موشک هدایت شونده از ناو یو اس اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی آمریکا، قربانی جنایت این کشور مدعی حقوق بشر شدند.

سرویس فضای مجازی رویداد در نظر دارد تا با کمک وبلاگ‌نویسان کشور، برای ادای احترام به شهدای مظلوم حادثه تروریستی 12 تیر 67 سهم کوچکی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای این حادثه تروریستی داشته باشد.

وبلاگ نویسان می‌توانند مطالب خود در خصوص این واقعه را به ایمیل فضای مجازی رویداد به آدرس roydadonline@gmail.com ارسال کنند.

 جمله‌ای به بوش پدر، رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا، سخنی با ناخدای قاتل، ویلیام سی راجرز سوم فرمانده سابق نیروی دریایی آمریکا، مطالبه از مسئولان فرهنگی و سایر دست‌اندرکاران ذیربط در خصوص عدم واکاوی این واقعه تروریستی، سرودن قطعه شعری در خصوص این حادثه تروریستی، طراحی و ساخت پوسترهایی با موضوع پرواز بی فرود 655 و ساخت کلیپ‌هایی ویدئویی مرتبط با حادثه از جمله موضوعات پیشنهادی این حرکت وبلاگی است.

علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به پایگاه خبری تحلیلی رویداد مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول