اختتامیه جشنواره«فصل حماسه» برگزار شد

به گزارش«وبلاگ نیوز» به منظور قدردانی و تشویق بسیجیان و نواحی فعال در عرصه فضای مجازی و همجنین اختتامیه جشنواره عکاسی و وبلاگ نویسی فصل حماسه و با یادی از فرمانده جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان، برگزار می شد.

این مراسم در روز یکشنبه  16 تیر ماه 1392 در  میدان سپاه پادگان حضرت ولیعصر (عج) حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد و  سردار کاظمینی و سردار نائینی از مهمانان این همایش بودند.

همایش «فصل حماسه» با تقدیر از نفرات برتر وبلاگ نویسی، عکاسی، خاطره نویسی مربوط به حماسه سیاسی و تجلیل از رابطین نمونه سایت خبری بسیج پرس به پایان رسید.

گفتنی است زهرا عزیزی با وبلاگ لذت یک انتخاب آگاهانه رتبه نخست جشنواره وبلاگ نویسی فصل حماسه و لیدا ملکی نیز با وبلاگ دیده‌بان حماسه رتبه دوم را کسب کردند.

انتهای پیام/.

۳ comments

  • با سلام و عرض ادب ، بنده زهرا عزیزی هستم ، ممنون بابت خبرتون ، بنده رتبه نخست در جشنواره وبلاگ نویسی فصل حماسه را کسب کردم وشما آدرس وبلاگم رو اشتباه زدید ، آدرس وبلاگ بنده : http://mza-shohada.mihanblog.com/ ( گروه استشهادیون ) است و خانم لیدا ملکی هم رتبه دوم در عکاسی فصل حماسه را کسب کردند و آدرس وبلاگ ایشون http://hmase.blogsky.com/ (دیده بان حماسه ) هست و ایشون دوست بنده هستند ، ممنون میشم تصحیح کنید

  • با سلام و عرض ادب ، ممنون بابت تصحیح خبر ، یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول