موج وبلاگی «صبر ریحانه‌ها» برای پاسخ به معادله روزه، گرما، حجاب

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» موج وبلاگی صبر ریحانه‌ها از نویسندگان و طراحان درخواست کرد تا با نوشته‌ها و طرح‌های خود در زمینه «روزه+گرما+حجاب» مطالب و طرح‌های خود را ارسال کنند.

در بیانیه این موج وبلاگی آمده است:  هنوز نمی‌دانیم قول چه هدیه ای را باید به برگزیدگان دوره دوم بدهیم، اما همین‌قدر می‌دانیم که این‌گونه کارها که اسم حضرت مادر (س) در آن است و تعظیم شعائر الله است به خودی خود آن‌قدر جاذبه دارد که احتیاج به جوائز رنگین نباشد.

دختران؛ راه‌کارها، تجربه‌ها و تاثیرگزاری حفظ حجاب، مادران؛ راه‌کارهای تربیتی حجاب برای فرزندان و تجربه‌های این راه، همسران؛ من برای حجاب همسر خود چه کرده‌ام؟ (ویژه آقایان) از موضوعات این موج وبلاگی است.
شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ادبیِ مینی‌مال، کوتاه‌ نوشته‌های ادبی، شعر و خاطره و قالب‌های گرافیکی  پوستر، اینفوگرافی، تصویرسازی تولید کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این موج وبلاگی می‌توانند حداکثر تا عید سعید فطر، مطالب خود را از طریق سایت صبر ریحانه‌ها و یا ایمیل این موج وبلاگی به آدرس Reyhaaneha@gmail.com ثبت کنند.

بنابر این گزارش، اولین موج وبلاگی «صبر ریحانه‌ها» تابستان 90 برگزار شد و برگزیدگان این موج وبلاگی به زیارت حرم امام رضا (ع) مشرف شدند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول