تمدید ثبت نام در نخستين جشنواره «معمار انقلاب»

به گزارش«وبلاگ نیوز» نخستین جشنواره سراسری رسانه های دیجیتال«معمار انقلاب» به منظور تبیین و ترویج اندیشه های ديني و سياسي حضرت امام خمینی (ره) با بهره گیری از رسانه های دیجیتال و تولید محتوای دیجیتال در رابطه با افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

این جشنواره به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربايجان شرقي، در 3 بخش رقابتی، ویژه و حمایتی برگزار می شود.

در بخش رقابتی سایت ها و وبلاگ ها می‌توانند شرکت کنند که بخش وبلاگ نویسی این جشنواره شامل وبلاگ متني، فتووبلاگ، پادكست و ودكست است.

موضوعات در دو بخش آزاد ( مرتبط با انديشه ديني و سياسي حضرت امام (ره) ) و شعار سال حماسه سياسي و اقتصادي از ديدگاه حضرت امام(ره)، تعیین شده است.

در بخش ویژه بهترین وبلاگ با موضوع عفاف و حجاب،  بهترین وبلاگ با موضوع نماز و نیایش، بهترین وبلاگ با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی، بهترین وبلاگ با موضوع دفاع مقدس، بهترین وبلاگ با موضوع حماسه سیاسی ،حماسه اقتصادی، بهترين وبلاگ با موضوع پدافند غير عامل در حوزه فرهنگ و بهترين وبلاگ با موضوع قيام 15 خرداد، مشخص شده است.

بخش حمایتی نیز شامل نرم افزار های چند رسانه ای، بازی های رایانه ای، انیمیشن کوتاه (دو بعدي،سه بعدي،موشن گرافيك و … )، محتوای تلفن همراه و کتاب صوتی است.

در بخش حمایتی این وعده داده شده است که آثار با کیفیت مناسب، توسط موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) و دبیر خانه جشنواره خریداری خواهند شد.

آخرین مهلت ارسال اثر 30 تیر ماه 1392 بود که به مدت یک  ماه یعنی تا پایان مردادماه تمدید شد و متقابلا زمان برگزاری مراسم اختتامیه نیز به دهه دوم مهرماه 1392 تغییر کرد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز ثبت نام می‌توانند به سایت اطلاع رسانی جشنواره مراجعه کنند.

 انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول