برگزاری جشنواره وبلاگ‌نويسي ديني در قم

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» اداره تبلیغات اسلامی استان قم با توجه به اهمیت شبکه‌های اطلاع رسانی فضای مجازی در عصر حاضر و نقش خطیر رسانه‌های دیجیتال در انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی و نیز توجه به اینکه وبلاگ نویسی، اقدام به برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی در این استان کرده است.

تشويق و حمايت از تولید محتوا و تجمیع اطلاعات و مفاهیم اسلامی در فضای مجازی، جريان­سازي اعتقادي، اخلاقي، اجتماعي و خنثي سازي جريان­هاي غلط و انحرافی، ارتقاء محتوای دینی – فرهنگی با بهره گیری از تکنولو‍‍ژي و هنر روز فضاي مجازي و شناسایی و معرفی وبلاگ نویسان و وبلاگ‌هاي الگو از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

شرکت در این جشنواره برای تمامی وبلاگ نویسان اعم از متخصصان و محققان، استادان حوزه و دانشگاه، هنرمندان و عکاسان و وبلاگ نویسان شخصی و همچنین وبلاگ نویسان غیر قمی آزاد است.

مهلت ثبت نام تا تاریخ 10 شهريور ماه است و علاقه مندان دعوت مي‌شود براي شرکت در اين جشنواره به آدرس اينترنتي جشنواره وبلاگ‌نویسی تبیان قم مراجعه و ثبت نام كنند.

مراسم اختتامیه در 18شهریور ماه برگزار خواهد شد و 18شهریورماه وبلاگ های برتر اعلام خواهند شد.

گفتنی است آدرس دبيرخانه دائمي جشنواره وبلاگ نويسي ديني در قم، بلوار جمهوري اسلامي، نبش کوچه شماره 6، سازمان تبليغات اسلامي استان قم مستقر است و علاقه مندان مي‌توانند از طريق شماره تماس 32935685- 025 آدرس پست الکترونيکي blogs@qido.ir و وب سايت  جشنواره در مورد اين جشنواره كسب اطلاع كنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول