دعوت از «اسنودن» برای حضور در ایران

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، در نامه سازمان غیردولتی عدالت‌طلبان بدون مرز به «ادوراد جوزف اسنودن»، افشاگر پروژه جاسوسی امریکا از کاربران رسانه‌های اجتماعی و اینترنت، آمده است: چند وقتی است که خبرهای مربوط به شما را از رسانه‌های مختلف خبری پیگیری می‌کنیم. ما متوجه اقدام شجاعانه شما در آشکار ساختن اقدامات ضد حقوق بشر و حقوق شهروندی دولت آمریکا هستیم و از همین رو بسیار خوشحالیم که دولت آمریکا تاکنون نتوانسته شما را بازداشت و زندانی کند.

آقای اسنودن

دولت آمریکا در حالی مدعی حقوق بشر و حمایت از آن است که سال‌های متوالی اقدام به جاسوسی و استفاده از اطلاعات شخصی شهروندان خود در فضای اینترنت کرده و بدون آنکه برای این کار مجوز قانونی داشته باشد، از آنها به ‌عنوان ابزاری در جهت کنترل شهروندان خود استفاده کرده است. ماجرا آن زمانی شدیدتر و زشت‌تر می‌شود که همین دولت مدعی حقوق بشر این اقدام مجرمانه خود را برای شهروندان دیگر کشورهای جهان نیز انجام دهد.

شهروندان کشورهای دیگر همچون ایران با اعتماد به شرکت‌های اینترنتی همچون گوگل و فیس‌بوک اما بی‌خبر از جاسوسی دولت آمریکا اقدام به فعالیت در این فضاهای مجازی می‌کنند، اما دولت آمریکا با بی‌توجهی به ‌تمامی حقوق مصرح بین‌المللی این اقدام ضد بشردوستانه را انجام داده است.

آقای اسنودن

مردم ایران به ‌عنوان کشوری که در مسائل مبنایی با آمریکا چالش داشته و دفاع از حقوق و کرامت انسان را یکی از همان چالش‌های مبنایی می‌دانند، به ‌طور قطع حمایت از شما را جزئی از حمایت از کرامت انسانی در مقابل اقدامات ضد بشردوستانه دولت آمریکا می‌دانند. از آنجا که یکی از اتفاقات غیرقانونی صورت گرفته افشا شده توسط شما، جاسوسی از شهروندان ایرانی است، از شما دعوت می‌کنیم تا در ایران حضور یافته و جزئیات اقدامات دولت آمریکا را تشریح کنید.

و بدانید که مردم ایران همیشه در کنار کسانی که برای حقیقت مبارزه می‌کنند، می‌مانند و هزینه‌های این مقاومت‌شان را می‌پردازند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول