حرکت مجازی «انقلاب جوانان سعودی بر علیه حکومت خائن پادشاهی» در فیس‌بوک

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از شیعه‌نیو، فعالان اینترنتی شبکه اجتماعی فیس‌بوک یک حرکت اینترنتی را بر ضد آل سعود آغاز کرده‌اند.
فعالان نام این حرکت را «انقلاب جوانان سعودی بر علیه حکومت خائن پادشاهی» گذاشته‌اند، این حرکت فیس‌بوکی با استقبال روبه‌رو شده است به نحوی که طی چند روز بیشتر از شصت‌هزار عضو جذب کرده است. این فعالان خود را «جوانان سعودی غیر وابسته به احزاب سیاسی» معرفی کرده‌اند؛ سپس درخواست‌های خود را مطرح کرده‌اند که در رأس آنها آزادسازی زندانیان سیاسی و علما و تعدیل سیاست سعودی و حمایت از مردم نه سرکوب آنها است.
همچنین، این جوانان خواستار احترام سعودی به اسلام و توقف برنامه‌های شبکه «العربیه» که روزانه در حال فتنه انگیزی در کشورهای عربی است، شدند و سپس از رژیم حاکم خواستند به رأی و نظر علما توجه کند، نه اینکه از مفتی‌هایی استفاده کند که با جهت سیاسی اش هماهنگ باشد و از آنها برای رسیدن به مقاصدش استفاده کند؛ و دیگر اینکه سیاست‌هایش را در قبال سوریه اصلاح کند. این فعالان اعلام کرده‌اند انتظار می‌رود شبکه «العربیه» بر علیه حرکتشان اقدام کند اما هیچ عاملی آنها را در این حرکت سست نمی کند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول