باشگاه نویسندگان «میهن‌بلاگ» با امکانات ویژه تشکیل شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» سرویس‌دهنده وبلاگی «میهن‌بلاگ» در جدیدترین امکانات افزوده شده به سایت خود اقدام به راه‌اندازی باشگاه نویسندگان خود نموده است.

اعضای باشگاه به امکانات جدیدی مانند مشاهده آمار دقیق بازدیدکنندگان به تفکیک سیستم عامل، مرور گر، موتورهای جستجو، بازدید هر پست و دیگر جزییات، دریافت فضای لازم جهت بارگزاری و مدیریت فایل‌های مورد نیاز برای توسعه فعالیت‌های جانبی و در عین حال  سهولت استفاده هنگام ارسال مطلب، دریافت نسخه پشتیبان از  مطالب، نظرات مطالب، موضوعات و دیگر اقلام وابسته به وبلاگ به جهت  امنیت و استقلال بیشتر دسترسی دارند.

همچنین امکان پسندیدن یا نپسندیدن مطالب وبلاگ که یکی از راه‌های مهم دریافت بازخورد از کاربرانی است که تمایل به نوشتن نظر خود ندارند و بهره‌مندی از پشتیبانی کاربری سریع‌تر به جهت ارج نهادن به فعالیت حرفه‌ای این دسته از نویسندگان از دیگر امکانات اعضای باشگاه به شمار می‌رود.

کاربران سایت جهت عضویت در باشگاه نویسندگان پس از  ورود به سایت می‌توانند درخواست خود را ارسال نموده، سپس  در خواست آن‌ها توسط تیم داوری و مدیریتی میهن بلاگ بررسی شده و درصورت احراز شرایط، به عضویت باشگاه درخواهند آمد.

مخاطبان میهن‌بلاگ جهت عضویت در این باشگاه شرایطی را باید لحاظ نموده که فعال بودن وبلاگ، دست نویس‌بودن وبلاگ، وبلاگی با محتوای مفید و نو، میزان بازدید لازم از وبلاگ و تبلیغاتی نبودن وبلاگ از جمله آنها است.

لازم به ذکر است، وبلاگ‌های تبلیغاتی، فروش – بازایابی و آن‌‌دسته از وبلاگ‌هایی که صرفا اقدام به کپی مطالب دیگر منابع می‌کنند قادر به عضویت در باشگاه نمی‌باشند، در همین راستا فعالیت اعضای باشگاه به صورت دوره‌ای بررسی شده و در صورت عدم رعایت شرایط از عضویت باشگاه خارج می‌شوند.

همچنین در صورت رد درخواست عضویت می‌توانید پس از یک دوره 45 روزه و تغییر در نحوه فعالیت خود، درخواست مجدد برای عضویت در باشگاه را ارسال نمایید.

بنابراین گزارش، تا لحظه نگارش این خبر ظرفیت درخواست عضویت در «باشگاه نویسندگان میهن‌بلاگ» تکمیل شده است و تا اطلاع ثانوی امکان ارسال درخواست میسر نمی‌باشد.

انتهای پیام/.

۴ comments

  • کار خوبیه ها ولی اکثر وبلاگهای پربازدید همشون کپی پیست هستند بقیه که افکار و عقاید میذارن یا میرن بلاگفا یا بازدید آنچنانی ندارند الا وبلاگهای عاشقانه خوبه که اونها هم کپی پیستند. در کل میهن بلاگ میخواد یه کاری کنه اون هم با منت دست آخر مجبور میشند به همه این سیستمو بدن. چون الان هر سیستم جدیدی براحتی امکانات پیشرفته تری رو در اختیار میذاره . در کل تیم صبا داره خودشو کوچیک میکنه از همون اول باید بیاد بگه بخاطر رقابت ما چنین سیستمی رو ارائه میدیم

  • سلام و خسته نباشيد
    من چند روز پيش درخواست عضويت در باشگاه نويسندگان كرده بودم ولي هنوز پاسخي از شما دريافت نكردم ايا اين نشانه رد درخواست بنده هست يا بايد هنوز هم منتظر بمانم؟
    ممنون از زحماتتان

  • حسین

    بنظرم برای استقبال از کسانی که خودشون می نویسن به قید قرعه جایزه بدن
    تا اینکه یه سری امکانات ندن

  • اخلال در ارسال پست لطفا رفع نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول