جنبش وبلاگی «خداقوت مردمی‌نژاد» آغاز شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» جنبش وبلاگی خداقوت مردمی‌نژاد جهت حمایت و تقدیر از عملکرد و فعالیت‌های دولت‌های نهم و دهم راه‌اندازی شده است.

این جنبش به پاس خدمات هشت ساله دولت دکتر احمدی نژاد توسط وبلاگ ذاکرولایت110 و پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی (پاونا) آغاز به کار کرده است.

بنابراین گزارش، از وبلاگ‌نویسان ارزشی دعوت شده است تا برای شرکت در این جنبش در بخش نظرات پیام داده تا نام وبلاگشان در جنبش درج گردد و یا وبلاگ‌هایی که بیانیه جنبش را در وبلاگ‌هایشان باز نشر نموده‌اند نیز اطلاع دهند تا لینک وبلاگ‌شان در بخش اطلاع‌رسانی جنبش درج شود.

گفتنی است، از اعضای پاونا، و تمامی وبلاگ‌نویسان دعوت شده است جهت شرکت در این جنبش وبلاگی در بخش نظرات این وبلاگ اعلام حمایت نموده تا نام و لینک وبلاگ‌شان ثبت گردد و اگر مطالبی در این خصوص در وبلاگ‌هایشان درج نموده‌اند لینک آن را ارسال نموده تا منتشر شود.

انتهای پیام/.

One comment

  • مجید حیدری سرشبادرانی

    جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد (دامت تاییداته) واقعا خدا قوت به خاطر پیاده سازی ارزشهای انقلاب در سطح بالای مدیریتی کشور ، این کار شما موجب شد مدیران دلسوز از غیر دلسوز مشخص شوند خداوند را شاکر و خواستارم که عاقبت به خیر شوید (انشاءالله)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول