«در صورت تاييد گزينه پيشنهادي وزارت ارتباطات به تعامل دو مجموعه امیدوارم»

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تابناک، دکتر مهدی اخوان بهابادی، دبیر شورایعالی فضای مجازی با اشاره به معرفی کابینه دولت یازدهم به مجلس خاطر نشان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به کمک همه دستگاهها و گروهها به دولت یازدهم و همکاری همه جانبه با رئیس جمهور محترم، انتظار می رود نگاه جامع مدیریت کشور بر این پایه استوار بوده و همه عناصر دست به دست هم بدهند و در انجام امور اجرایی سنگین کشور به دولت کمک کنند.

دبير شورايعالي فضاي مجازي با ابراز اميدواري نسبت به ارتقاي وضعيت حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات در دولت يازدهم در پاسخ به پرسشي مبني بر ارزيابي مركز ملي فضاي مجازي از گزينه پيشنهادي تصدي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به خبرنگار تابناک گفت: مهمترين وي‍‍‍‍ژگي گزينه پيشنهادي رياست محترم جمهور اين است كه بعد از سالها، وزير پيشنهادي از بدنه مخابرات كشور مي باشد و نبايد فراموش كرد كه در زمان مسئوليت مديريت مخابراتي ايشان، كشور درگير دفاع مقدس بود و به نوعي در كنار مديريت فني، تجربه مديريت بحران نيز داشته اند.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی در بخش دیگری از صحبت هایش با تاکید بر آمادگی مرکز ملی فضای مجازی برای همکاری هرچه بهتر با دولت یازدهم اظهار داشت: مرکز ملی فضای مجازی با توجه به ماموریت سیاست گذاری، تصمیم گیری و هماهنگی در فضای مجازی کشور، آمادگی کامل دارد تا فضای همکاری با قوه مجریه و با تمام دستگاههای کشور را در جهت پیشبرد اهداف ملی، توسعه دهد.

وی افزود: در صورت تاييد گزينه پيشنهادي وزارت ارتباطات توسط مجلس شوراي اسلامي به تعامل سازنده دو مجموعه بسيار اميدوارم و ان شاء الله در فضاي همفكري و هماهنگي،كليه كاستي هاي موجود نيز برطرف خواهد شد.

دبير شورايعالي فضاي مجازي همچنين در پاسخ به برخي ابهامات درباره فعاليت گزينه پيشنهادي وزارت ارتباطات در حوزه امور خارجه در سالهاي گذشته به جاي حوزه تخصصي ارتباطي، تاكيد نمود: امروزه حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات از مرزهاي كشورها فراتر رفته است و بدون تعاملات بين المللي نمي توان انتظار ارتقاي وضعيت داشت. امیدواریم تجربه آقاي دكتر واعظي در حوزه بين الملل به کمک تجربه تخصصي فني ايشان بتواند موانع پیش روی عرصه ارتباطات را در فضای دیپلماسی مرتفع سازد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول