انتشار مطالب وبلاگ‌نویسان در «حجاب برتر»

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، گروه فرهنگی هنری «حیات برتر» اعلام کرد پایگاه تخصصی «حجاب برتر» در آستانه روز مقاومت اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

بنابر این گزارش این پایگاه که با هدف حمایت از فعالان فرهنگی در موضوع حجاب ایجاد شده، بستری مناسب برای انتشار مطالب وبلاگ‌نویسان و دیگر فعالان فرهنگی را فراهم کرده است.

علاوه بر این امکانات و دسترسی آسان، دیگر ویژگی ممتاز این پایگاه انتشار مطالب برگزیده با موضوع حجاب با نام وبلاگ منتشر کننده و رده‌بندی بهترین وبلاگ‌ها و مطالب در زمان‌بندی‌های متفاوت است.

بتنابر اعلام روابط عمومی «حیات برتر»، در راستای حمایت هر چه بیشتر از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، امکانات بیشتری در آینده نزدیک در قالب پایگاه‌های اینترنتی دیگر آغاز به کار خواهد نمود.

این مرکز در راستای این اهداف، از دانشجویان، اندیشمندان، محققین و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری «افسران جنگ نرم» نامیده شدند دعوت به عمل آورده تا با نقد و ارزیابی عملکرد این پایگاه با ارائه پیشنهادات و نظرات خود، این مرکز را در اصلاح و پیشرفت آن یاری نمایند

همچنین وبلاگ‌نویسان می‌توانند تالیفات ادبی و آثار هنری خود در قالب‌های صوتی و تصویری و چند رسانه‌ای با محوریت حجاب و موضوعات مرتبط با آن را در این پایگاه ثبت نموده و یا به نشانی info@hayatebartar.com ارسال کنند.

بنابر این گزارش، این پایگاه که در طول یک سال گذشته به صورت آزمایشی در دسترس مخاطبین قرار داشته، هم‌اکنون با طراحی و امکانات جدید در این آدرس در دسترس است.

انتهای پیام /.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول