ابراز «ارادت» سایت هاشمی رفسنجانی به فیس‌بوک

به گزارش «وبلاگ نیوز» پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر هاشمی رفسنجانی با قرار دادن یک بنر ثابت با عنوان «فیس‌بوک پدیده مبارکی است» در صفحه اصلی، علاقه خود را به این شبکه اجتماعی نشان داد.

این بنر به گزارش آرشیوی منتشره در چند روز پیش این سایت با عنوان «نظر هاشمی درباره فیس‌بوک چیست؟» پیوند داده شده است و در آن رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به بیان دیدگاه‌های خود به ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی پرداخته است.

سایت هاشمی رفسنجانی

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی، روی آن کلیک کنید

این در حالی است که جمله «فیس‌بوک پدیده مبارکی است» هیچ‌گاه از عضو مجلس خبرگان رهبری ایفاد نشده است و او در خرداد91 پدیده «انفجار اطلاعات» را یک پدیده مبارک دانسته بود و به‌صورت مشخص درباره شبکه اجتماعی فیس‌بوک گفته بود: امروز یک صفحه فیس بوک که هزینه‌ای برای مردم ندارد تبدیل به موضوع خبری در تمام تلویزیون‌ها و دستگاه‌های دنیا می‌شود.

نظر اکبر هاشمی رفسنجانی

تصویر جمله مرتبط هاشمی رفسنجانی در سایت شخصی

بازخوانی نظرات اکبر هاشمی رفسنجانی در چند روز گذشته بازتاب‌های زیادی در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی داشته است و برخی از کارشناسان این موضوع را به سبب قرابت رئیس جمهوری یازدهم با او، نشانه‌ای برای بازگشایی این شبکه اجتماعی در ایران دانسته‌اند.

بر اساس بند 3-و فهرست مصادیق محتوای مجرمانه موضوع ماده 21 قانون جرایم رایانه‌ای، «تبلیغ تارنماهای فیلتر شده» جرم محسوب شده و بایستی از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد.

انتهای پیام/.

۲ comments

  • امید

    با سلام
    همه به هوش باشند.
    فتنه ی آینده که به مراتب بزرگتر و سهمگین تر از گذشته است از فضای وب و شبکه های اجتماعی است،که از این سایت(!) کلید خورده.یعنی شکستن قبح غیرقانونی بودن این شبکه ها.
    دولت تدبیر و امید،مراقب دور و برش باشه.

    • سعید

      مادامی که عده ی قلیلی مثل شما نظرات شخصیشون رو ملاک قرار داده و به اکثریت جامعه تحمیل میکنن به هیچ کجا نخواهیم رسید! دولت تدبیر و امید در رای آوردنش مدیون همین پدیده های اجتماعی بود و خود روحانی هم در اولین کنفرانس مطبوعاتیش به این موضوع که جوانان در سایت های اجتماعی چه کردند اشاره کرد. پس شماهایی که از اول با انگ ضدانقلاب به استقبال روحانی و اطرافیانش در دوره انتخابات رفتین خواهشا الآن نقش خط نگهدار خواسته های مردم از دولت رو بازی نکنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول