باز هم هتک حرمت، به قصد انتقام

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی شكایت خانمی جوان مبنی بر اینكه عكس‌های خانوادگی و خصوصی وی در یكی از شبكه‌های اجتماعی اینترنت منتشر شده ، موضوع در دستور كار كاراگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: كارآگاهان با انجام تحقیقات ویژه و گسترده خود در فضای سایبر و همچنین تحقیق از شاكیه و انجام اقدامات ویژه پلیسی دریافتند كه تصاویر شاكیه توسط فردی در فضای مجازی انتشار یافته است.
وی بیان داشت : با شناسایی هویت متهم مأموران با هماهنگی مقام قضایی وی را در منزلش دستگیر و به پلیس فتا منتقل كردند كه متهم پس از مواجه با شواهد و ادله دیجیتال این پلیس به انجام عمل مجرمانه خود اقرار كرد.
وی خاطر نشان كرد: متهم در اعترافات خود عنوان داشت كه با فرد شاكی چندین ماه ارتباط اینترنتی داشته اما هنگامی كه با مخالفت وی در خصوص ازدواج مواجه شده از شدت عصبانیت تصمیم به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی او به قصد انتقام جویی كرده است.
این مقام انتظامی خاطر نشان كرد: با اعترافات صریح متهم در این خصوص پرونده تشكیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
رئیس پلیس فتا استان اصفهان در پایان دوستی‌ها و ارتباط های پنهانی اینترنتی را بسیار خطرناك و تهدید زا توصیف كرد و گفت: توصیه پلیس فتا به كاربران اینترنت به خصوص دختران جوان این است كه از به اشتراك گذاشتن تصاویر خصوصی و خانوادگی خود در شبكه های مجازی خودداری

كرده و به افراد غریبه در محیط اینترنت و اتاق‌های گفت وگو اعتماد نكرده و اطلاعات خصوصی و محرمانه خود را در اختیار آنها نگذارند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول