برائت بازیگران از صفحات فیس‌بوکی‌شان همچنان ادامه دارد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» پرویز پرستویی و عزت‌الله انتظامی از انتشار برخی مطالب به اسم آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی اعلام برائت کردند.

عزت‌الله انتظامی در پیامی اعلام کرد:  اینجانب عزت‌الله انتظامی اعلام می‌دارم تمامی مطالبی که از طرف بنده در سایت‌های مختلف و یا فیس‌بوک درج می‌شود، کذب محض است و اینجانب هیچ‌گونه سایت و یا صفحه‌ای در فضای مجازی که متعلق به بنده و یا تحت نظرم باشد، ندارم و کلیه‌ی مطالب و نقل قول‌های منتشرشده را نفی می‌کنم.

همچنین پرویز پرستویی نیز در مصاحبه‌ای ضمن تاسف از انتشار برخی مطالب به نام وی در شبکه‌اجتماعی فیس‌بوک، گفت: متاسفانه خبرهای ناخوشایندی به من رسید، مبنی بر اینکه صفحه‌ای در فیس بوک با نام من درست شده است و تقاضاهایی از طریق آن برای گرفتن نوشته و داستان می‌شود.

وی افزود: هیچ گونه سایت و صفحه‌ای در فضای مجازی ندارم و امیدوارم افرادی هم که از نام من سوء استفاده می‌کنند، دست از این کارهای زشتشان بردارند.

بنابر این گزارش، هرچند مدتی است صفحات فیس‌بوکی به نام بازیگران سرشناس کشور راه‌اندازی می‌شود، تاکنون تعدادی از این افراد نظیر لیلا حاتمی، نیوشا ضیغمی، هومن برق‌نورد، شیلا خداد، علیرضا خمسه و مریلا زارعی اعلام کرده‌اند که این صفحات هیچ ارتباطی با آن‌ها ندارد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول