توجیهات مختلف مدیران فیس‌بوک در پی حمله به صفحه شخصی زاکربرگ

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس،  آنان می‌گویند مشکلات مربوط به درک زبان هکر فلسطینی و همین طور برخی ناهماهنگی‌ها باعث شد تا این فرد بتواند به صفحه زاکربرگ در فیس بوک نفوذ کند.

خلیل شریطه که در فلسطین زندگی می‌کند  دو روز گذشته، با استفاده از آسیب‌پذیری خاصی در فیس بوک مطالبی را در صفحه شخصی زاکربرگ منتشر کند. وی می گوید مشکل یاد شده را چندین بار به مدیران این سایت اطلاع داده و برای آنها ایمیل زده بود. اما با بی‌توجهی این افراد مواجه شده بود.

مت جونز مدیر فیس بوک می گوید این مشکل به طور کامل برطرف شده است. وی در توجیه علت تاخیر در رفع مشکل یاد شده می‌گوید ما هر روز صدها گزارش در این زمینه دریافت می‌کنیم و بسیاری از بهترین گزارش‌هایمان را از افرادی دریافت می کنیم که انگلیسیشان خوب نیست. البته این امر نباید برای ما چالشی جدی ایجاد کند.

وی افزوده است: ما نهایت تلاشمان را می‌کنیم و تاکنون بیش از یک میلیون دلار به افرادی که حفره‌های امنیتی فیس بوک را گزارش کرده‌اند پرداخت کرده‌ایم. اما شریطه با نمایش مشکل امنیتی فیس‌بوک بر روی صفحه شخصی یک کاربر قوانین این سایت را نقض کرده است.

شریطه در مقابل می‌گوید به پیام‌های او کم توجهی شده و بهانه این مساله محدود بودن توضیحات فنی عنوان شده است. همچنین وی به زبان انگلیسی با مدیران فیس‌بوک مکاتبه کرده است. به دنبال اقدام هکری او حساب این کاربر برای مدتی در فیس بوک به حالت تعلیق درآمد، ولی سپس بازگشایی شد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول