فرار از مهریه ‌با انتشار تصاویر زن در فیس‌ بوک‌

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس،  محمد قاسملو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شکوائیه‌هایی با موضوع شکایت همسر از شوهرش در خصوص ایجاد صفحات فیس بوک و انتشار عکس های خانوادگی به پلیس فتا  واصل  شد.

وی افزود: با توجه به وجود چندین فقره پرونده قضایی  متشکله از جانب همین فرد، موضوع با حساسیت ویژه بر روی یکی از شکوائیه‌های واصله اغاز شد و در مرحله اول با اخذ اظهارات شاکی و مشخص شدن صفحه فیس بوک و بررسی‌های فنی مشخص شد که شاکی خود اقدام به ایجاد صفحه فیس بوک برای همسرش به علت فرار از عدم پرداخت مهریه نموده است. همسر شاکیه به این پلیس دعوت و با انجام تحقیقات فنی اعلام داشت که حدود 6 ماه است که بنا به اختلاف خانوادگی اقدام به درخواست طلاق کرده‌ام‌.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ‌همسر شاکی  اذعان داشت، به علت اینکه مهریه بنده بالای 1000 سکه است و  شوهرم از پرداخت آن عاجز بوده ‌به طرق مختلف و با اتهامات واهی سعی در یافتن راهی جهت عدم پرداخت مهریه را داشته است که بعد از اولین جلسه طلاق که برگزار شد همسرم با اعلام عجز و ناتوانی و اظهار ندامت و پشیمانی اعلام کرد که به زندگی مشترک خود ادامه دهیم بنده گول حرف های او را خورده و برای مدت چند روزه با او زندگی خود را دوباره شروع کردیم‌. در این چند روز بود که همسرم به من پیشنهاد داد که جهت ارتباط با دوستان و تنها نماندن اقدام به ایجاد صفحه فیس بوک کنم.

وی ادامه داد: همسر شاکی در این باره ادامه داد به خاطر اینکه بنده آشنایی به ایجاد صفحه پروفایل فیس بوک نداشتم، خودش اقدام به این کار نموده و رمز ورود آن را به غیر از من و خودش کسی اطلاعی نداشت. بعد از دو روز باز با وی قطع ‌ارتباط‌ کرده و همدیگر را ترک نمودیم و از آن زمان به بعد بنده نسبت به ورود به آن صفحه نکرده‌ام.

قاسملو افزود: با انجام مهندسی اجتماعی، رمز آی پی اصلی دوفقره ورود به پروفایل ردیابی و مشخص گردید که از محل‌های دیگر اقدام به ورود شده که کاربران استفاده کننده اخذ و مشخص گردید خود شاکی اقدام به ورود کرده است.

رئیس پلیس فتای استان تصریح کرد: برای بار دوم شاکی به این پلیس احضار و با توجه به اینکه خودش اشرافیت کامل به فضای مجازی داشته در ابتدا منکر قضایا بوده و سعی داشته با جوسازی خود را از اتهام وارده مبرا سازد، در قدم بعد با ارائه مستندات فنی به ناچار راه فرار واقعیت را بر خود بسته دیده و لب به سخن گشود و اعلام نمود به جهت اینکه توان پرداخت مهریه همسرم را نداشتم با نقشه قبلی از وی درخواست نمودم که دوباره زندگی مشترکمان را شروع کنیم  در این چند روز از اعتماد همسرم سوءاستفاده کرده و یک فقره پروفایل فیس بوک به نام وی افتتاح و با توجه به اینکه رمز آن را در اختیار داشتم، به جهت بدبین نمودن وی اقدام به این کار نموده و از کرده خود پشیمان هستم.

انتهای پیام /.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول