وبلاگ نویسی برای سلامتی مفید است

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از افکار نیوز، یک دهه تحقیق نشان می‌دهد ثبت خاطرات به حفظ سلامتی کمک می‌کند و حتی در التیام زخم‌ها نیز مفید واقع می‌شود.
روزانه افراد زیادی احساسات خود را به صورت آنلاین بیان می‌کنند، به ویژه وقتی حمایت‌های عاطفی از طرف خانواده و دوستان کاهش می‌یابد، وبلاگ‌نویسی حمایت اجتماعی را در افراد نشان می‌دهد.
تحقیق و تفحص در ارتباط بین شادی و نوشتن احساسات به چند دهه پیش باز‌می‌گردد. ثبت احساسات عمیق حتی می‌تواند به سلامت جسمی شما نیز کمک کند. افراد مختلف این ایده را کم و بیش دارند. هنگامی که شما احساسات خود را سرکوب می‌کنید این مسئله می‌تواند شما را بیمار کند، موجب بروز زخم معده شود و یا اختلالات روانشناختی را در شما به وجود آورد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد: افراد مسنی که دو هفته قبل از بافت برداری پوستی در مورد تجربیات تلخ خود می‌نوشتند، زخم‌های فیزیکی آ‌ن‌ها بسیار زودتر التیام یافته بود.
در حال حاضر تحقیقات نشان می‌دهد نوشتن به صورت آنلاین در مورد تجربه‌های سخت می‌تواند کمک کننده باشد. نوشتن آگاهانه و کنترل دقیق نوشته‌های اینترنتی در وبلاگ‌ها از خودسری و افسارگسیختگی شبکه‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول