کلمات کلیدی، راز افزایش بازدید

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا، وس بن دن بلد به مدیران سایت‌های ایرانی پیشنهاد کرد: کاری کنید تا مردم در مورد سایت‌ شما صحبت کنند؛ با مدیران دیگر سایت‌ها و وبلاگ‌ها تبادل لینک داشته باشید و سایت خود را در شبکه‌های اجتماعی به ثبت برسانید.
به گفته او محتوا در بالا بردن رتبه سایت و وبلاگ شما در گوگل بسیار اهمیت دارد و باید کلمه‌هایی را به عنوان کلمه‌هایی کلیدی انتخاب کنید که مردم بیشتر در موتورهای جست‌وجو به دنبال آن‌ها هستند. در این بین آمارگیر گوگل می‌تواند به شما در این زمینه کمک‌های فراوانی داشته باشد و اطلاعات خوبی را در اختیار شما بگذارد تا بوسیله این اطلاعات بتوانید سایت و وبلاگ خود را به سمتی که کاربران به آن‌ها علاقه دارند سوق دهید.
مشاور بازاریابی اینترنتی شرکت KLM در رابطه با فعالیت موتورهای جست‌وجوی جدید ایرانی معتقد است: به نظر من این موتورها باید تمرکز خود را یرروی نتایج جست‌وجوی مردم قرار دهند تا با بهینه کردن موتور خود کاربران بیشتری را به خود جذب کنند در غیر این صورت بازدیدکنندگان اینگونه سایت‌ها به سرعت به سایت‌های مشابه دیگر جذب خواهند شد چراکه آن‌ها به دنبال یک نتیجه دقیق بوسیله موتور جست‌وجو هستند و اگر در این زمینه نتیجه‌ی دقیق نگیرند اعتماد خود را از دست خواهند داد.
او همچنین با اشاره به نقش مهم موتورهای تصویری در جهان امروز ادامه داد: موتورهای جست‌وجو تصویری فرآیندی بسیار پیچیده را طی می‌کنند. گوگل در این زمینه فعالیت‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است اما برای داشتن یک موتور جست‌وجوی تصویری خوب حتما باید برروی مکان و محتوای عکس‌ها توجه شود تا در هنگام جست‌وجو به نتایج مطلوب رسید.
مشاور بازاریابی اینترنتی شرکت KLM در پایان تاکید کرد: بهتر است در موتورهای عکس، تمرکز خاصی برروی شبکه‌های اجتماعی قرار بگیرد تا کاربر به نتایجی دقیق‌تر دست پیدا کند.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول