ارزش سهام فیس‌بوک رکورد زد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تسنیم، فیس‌بوک که مجموعا با 100 میلیارد دلار وارد بورس آمریکا شد، رکورد جدیدی را در ارزش سهام به ثبت رساند.

سهامداران این شبکه اجتماعی که بعد از یک دوره مقطعی رکود، روز به روز در حال افزایش بوده‌اند با خبر خوش مدیر عامل این شبکه اجتماعی مبنی بر ارتقای ارزش سرمایه‌های فیس‌بوک با بسط خدمات موبایلی آن، موجبات دلگرمی هر چه بیشتر را برای آن‌ها به ارمغان آورده است.

ارزش هر سهم فیس‌بوک در حال حاضر به 41.94 دلار رسیده که بالاترین رکورد را از سال 2012 و هم‌زمان با ورود این شرکت به بورس ثبت کرده است.

این ارزش سرمایه وضعیت فیس‌بوک را از رکود خارج کرد زیرا زمانیکه بحث بستر نرم افزاری موبایل این شبکه به میان آمد، بسیاری از سهامداران با توجه به اینکه از توانایی این شرکت در انجام چنین کاری نگرانی داشتند، سهام این شرکت را ناخواسته شناور کردند.

عمده سوالات و نگرانی‌های سهامداران این شرکت در ارتباط با کاهش تدریجی سهام این شرکت بود زیرا آنان معتقد بودند که با توسعه بستر نرم افزاری موبایل، روند بازدید از این پایگاه اجتماعی از طریق دیگر بسترها کاهش می‌یابد و به ناچار سرمایه‌گذاری که در این بخش شده، ناکارامد خواهد شد.

فیس‌بوک اعلام کرده که توسعه سیستم برای دستگاه‌هایی نظیر موبایل و تبلت موجب افزایش 41 درصدی درآمدهای آن در حوزه تبلیغات شده است و همین گزارش منجر به این شد که ارزش سهام آن از ماه گذشته تا حال حاضر 50 درصد افزایش یابد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول