جشنواره وبلاگ نویسی «حماسه سایبری»

به گزارش«وبلاگ نیوز» جشنواره وبلاگ نویسی جهاد مجازی با نام«حماسه سایبری» با هدف انعكاس گسترده و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در فضای مجازی و تهیه ی بانك اطلاعاتی از وبلاگ های فرهنگی و سیاسی  برگزار می شود.

این جشنواره به همت باشگاه وبلاگ نویسان استان آذربایجان غربی، در سطح عموم وبلاگ نویسان کشوری برگزار می شود.

موضوعات شرکت در جشنواره آزاد بوده و علاقمندان می توانند در بخش های مختلف مانند فرهنگ و سیاست شرکت کنند اما موضوعات پیشنهادی جشنواره، نقش ولایت در جامعه، حماسه ی سیاسی و شور حضور، حماسه ی اقتصادی و حمایت از تولید ملی، فعالیت های دانشگاهی، بصیرت افزایی و نقد و هدایت فعالیت های فرهنگی و هنری و اجتماعی، است.

برای شركت در این جشنواره لازم نیست حتماً وبلاگ در بازه ی زمانی تعیین شده در فراخوان جشنواره ایجاد شده باشد بلكه كلیه وبلاگ هایی كه قبل از شروع جشنواره فعال بوده اند نیز امكان شركت در آن را دارند و حتما تا پایان جشنواره از افتتاح وبلاگ خودشان 6 ماه گذشته باشد و حداقل دارای 10 مطلب مفید و تولیدی باشد.

هر شركت كننده مجاز به معرفی تنها یك وبلاگ با حداقل 10 پست است و لازم است که شرکت کنندگان حتما كد لوگوی جشنواره را در وبلاگ خود قرار دهند.

داوری جشنواره در دو مرحله ی انتخاب آثار و داوری نهایی انجام می شود و در هنگام داوری نهایی 50% امتیاز به محتوای مطالب و بلاگ و 50% امتیاز به شرایط فنی تخصیص می یابد.

علاقمندان تا تاریخ 15شهریورماه فرصت دارند تا از طریق وبلاگ اورموی، در جشنواره ثبت نام کنند.

مراسم اختتامیه در 30شهریورماه و همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور شركت كنندگان و برگزیدگان و مسئولین برگزار می گردد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول