تلاشی برای انتخاب چهره وبلاگ نویسی در چهره‌بلاگ

راه‌اندازی وبلاگ خیلی ساده‌ است. کافیست به یکی از سرویس‌های وطنی یا خارجی وبلاگ‌نویسی مراجعه کرده و یک وبلاگ راه‌اندازی کنید. اما کار تازه از همین جا آغاز می‌شود. تازه باید شروع کنید به نوشتن. نوشتن عشق می‌خواهد. باید از هر بار انتشار مطلب لذت ببرید. باید با هر حرفی که تایپ می‌کنید همراه شوید. اگر عشق وبلاگ و عشق نوشتن نباشید کار دشوار است. می‌توان گفت که به جایی نخواهد رسید.

در دنیای امروز که هر فردی می‌تواند نظرات و دیدگاه‌های خود را با نوشتن با همه دنیا در میان بگذارد عده‌ای هستند که پا را فراتر از این گذاشته‌اند. این عده را می‌توان وبلاگ‌نویس حرفه‌ای نامید. کسی که هدفی را دنبال می‌کند و برای خودش کسی شده است در این دنیای پر هیاهو و بی‌سر و ته اینترنت.

هر کدام از این نویسنده‌ها خواننده‌های پروپا قرصی دارند که برخی از آنها هم خواننده حرفه‌ای وبلاگ هستند.

در همه دنیا هر ساله در قالب برنامه‌های مختلف افرادی به عنوان وبلاگ‌نویس برتر سال انتخاب می‌شوند. البته همه این برنامه‌ها تنها برای آشنایی با وبلاگ‌های مختلف و ایجاد هیجان در میان وبلاگ‌نویسان و خوانندگان وبلاگ است.

در کشور ما هم چند سالی است که سایت چهره‌بلاگ برنامه‌ای را برای انتخاب چهره وبلاگ‌نویسی سال راه‌اندازی کرده است. در برنامه چهره‌بلاگ داوری بر عهده خود خوانندگان گذاشته شده است. بر اساس این سیستم هر فردی می‌تواند به وبلاگ مورد علاقه خود از نظر رابط کاربری و محتوی آن رای دهد.

آنچه که باید همیشه مورد توجه قرار گیرد این است که وبلاگ‌نویسی این روزها از اهمیت شایانی برخوردار است و هر روز بر تعداد افرادی که نویسنده‌ها تاثیرگذاری هستند افزوده می‌شود لذا به همین جهت باید از چهره‌بلاگ تشکر کرد.

شما نیز اگر علاقه‌مند به دنیای وبلاگ‌نویسی هستید می‌توانید با مراجعه به چهره‌بلاگ اقدام به ثبت‌نام انتخاب چهره سال ۹۲ کنید.

مصطفی لامعی

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول