صفحه فیس‌بوک خانم سخنگو هم جعلی است

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» درحالی‌که این‌هفته خبر راه‌اندازی فیس‌بوک مرضیه افخم، با تأسی از مقام عالی وزارت، یکی از داغ‌ترین سوژه‌های خبری هفته بود، خانم سخنگو امروز داشتن صفحه فیس‌بوکی را تکذیب کرد.

بنابراین گزارش مرضیه افخم در گفت‌وگو با  ایسنا، در این خصوص گفته است: من صفحه‌ای ندارم و متعاقب ایجاد این صفحه، پیگیر اقدامات حقوقی برای بستن صفحه فیسبوکی که به نام من ایجاد شده است، هستم.

اوایل هفته خبری مبنی بر راه‌اندازی صفحه فیس‌بوک سخنگوی وزارت امور خارجه در رسانه‌ها منعکس شد، که در آن‌ها از قول وی نقل شده بود: حتی‌الامکان به پیام‌های خصوصی کاربران به صورت خصوصی پاسخ خواهم گفت.

در صفحه فیس‌بوکی ایجاد شده برای مرضیه افخم، همچنین یک آدرس ایمیل در سرویس جیمیل معرفی شده بود تا کاربران بتوانند به راحتی با سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور سخن بگویند؛ اکنون و با تکذیب انتساب ای نصفحه به افخم باید دید آیا سایر اطلاعات از جمله این ایمیل نیز تکذیب خواهد شد؟

اعلام این خبر در حالی صورت می‌گیرد که کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه و همچنین معاونت حقوقی رییس جمهور در این هفته اعلام کردند بر فعالیت وزرا و منتسبین دولت در رسانه‌های اجتماعی مسدود شده نظارت خواهند کرد.

گفتنی است، پس از انتشار گزارشی مبنی بر حضور کابینه دولت تدبیر و امید در شبکه اجتماعی مسدود شده فیس‌بوک، تکذیب‌ها نسبت به حضور در این سایت فیلتر شده آغاز شده است؛ روز گذشته روابط عمومی وزارت ارتباطات حضور محمود واعظی را در فیس‌بوک تکذیب کرد و روابط عمومی وزارت نفت نیز از رسانه‌ها خواست به صفحه شخص وزیر نفت در فیس‌بوک مراجعه کنند و فریب صفحات جعلی را نخورند.

به نظر می‌رسد با توجه به افزایش صفحات فیس‌بوکی و همچنین صفحات در سایر رسانه‌های اجتماعی به اسم وزرا و یا منتسبین به دولت، سیل تکذیب‌ها در روزهای آتی بیش از پیش شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول