تیک ِ آبی ِ کوچک؛ کنار حساب توییتر وزیر امور خارجه

به گزارش «وبلاگ نیوز»، سایت رسانه‌های اجتماعی گزارش داد که حساب کاربری «محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه کشورمان در شبکه اجتماعی توییتر به‌صورت رسمی توسط توییتر تأیید (Verify) شد.

این نخستین سیاستمدار ایرانی است که حساب کاربری او در یک شبکه اجتماعی به‌صورت رسمی تأیید می‌شود.

ظریف کمتر از ۱۰ روز است که به توییتر پیوسته است و هم اکنون بیش از ۱۶ هزار ۸۰۰ دنبال کننده دارد.

تبریک عید یهودیان توسط ظریف در توییتر بازتاب زیادی در رسانه‌های خارجی به دنبال داشت.  کریستین پلوسی، دختر نانسی پلوسی، رهبر حزب دمکرات در مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به این توئیت نوشت که «سال نو می توانست شیرین‌تر باشد اگر شما به انکار هولوکاست از سوی ایران پایان می دادید.»

وزیر امور خارجه ایران هم در پاسخ نانسی توییتی نوشت که اندکی بعد آن‌را کمی تغییر داد: ایران هیچگاه هولوکاست را انکار نکرده است، مردی که تصور می شد این کار را کرده است، دیگر رفته است. سال نو مبارک

قبل از تغییر، ظریف عبارت «مردی که تصور می‌شد این‌کار را کرده است» را این‌طور نوشته بود: مردی که این‌کار را کرده است…

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم در واکنش به این پیام، اخبار منتشره مبنی بر پیام‌های تبریک رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران به یهودیان را بی‌اهمیت خواند.

نتانیاهو گفته به هیچ وجه تحت تأثیر این پیام‌ها قرار نگرفته و در مورد ایران، بر اساس اقداماتش قضاوت خواهد شد، نه پیام‌های تبریکش. وی همچنین از جامعه جهانی خواسته تحریم‌ها علیه ایران را افزایش دهند.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول