انتشار نتایج نظرسنجی خبرآنلاین درباره حضور وزرا در فیس‌بوک

به گزارش «وبلاگ نیوز»، سایت خبرآنلاین با انتشار نتایج نظرسنجی خود، مدعی شد که 57 درصد مخاطبانش موافق و 12 درصد مخالف حضور وزرا در فیس‌بوک هستند. هم‌چنین در این نظرسنجی 31 درصد ابهامات قانونی درباره این حضور را مطرح کرده‌اند.

موافقان فعالیت مسئولان دولتی در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک معتقدند که حضور وزیران در این شبکه ها فرصتی را ایجاد می کند که مردم حرف​های خود را بدون واسطه به مسئولان بگویند و این موضوع به حل مشکلات موجود در جامعه کمک می کند.

همچنین مخالفان این موضوع نیز دلایل متفاوتی را دارند، از جمله اینکه با توجه به ادبیات رایج در فضای مجازی شبکه های اجتماعی، حضور در فیس بوک در شان وزیران نیست و نباید مسئولان وارد بازی​ای شوند که به سود غرب است.

بسیاری از کاربران نیز به ابهامات حقوقی حضور در فیس بوک اشاره کرده و معتقدند با توجه به این که مسئولان اجرایی رده بالا در این شبکه اجتماعی عضویت دارند فیلتر بودن آن معنایی ندارد و مسئولان باید در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهند. «لزوم رفع تبعیض میان کاربران عادی و وزرا»، «رفع فیلتر از شبکه​های اجتماعی دیگر همچون توییتر علاوه بر فیس بوک» و «اصلاح قوانین فیلترینگ سایت​ها» از مواردی است که کاربران در این زمینه اعلام کرده اند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول