حضور وزرا در فیس‌بوک نتایج منفی به‌دنبال دارد

به گزارش «وبلاگ نیوز»، سعید کسرائی‌نیا، دبیر مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی با اشاره به حضور برخی از وزرا و مسئولان دولتی در فیس بوک اظهار داشت: شیوه فعلی حضور مسئولان در فیس بوک حتی با نیات خیرخواهانه نتایج منفی به دنبال دارد.

سعید کسرائی نیا اظهار داشت: تعداد محدودی از سایت های اینترنتی با تعداد نامحدودی از کاربران نبض فضای مجازی را به دست گرفته اند که به نظر می رسد این یک برنامه از پیش تعیین شده باشد.

وی افزود: اغلب شبکه های اجتماعی توسط شرکت های صهیونیستی اداره شده و هدف صهیونیسم که مدیریت بر فرهنگ و اجتماع در سطح جهانی می باشد را پیگیری می کند.

کسرائی نیا بیان داشت: امپریالیسم همان گونه که اقتصاد جهانی را مطرح می کند، بحث فرهنگ جهانی و سلطه فرهنگ خود بر دنیا را دنبال می کنند و می خواهند فرهنگ، ارزش ها و سبک زندگی دیگر کشورها را تحت تاثیر قرار دهند و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست.

دبیر مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی تصریح کرد: شیوه فعلی حضور وزرا و مقامات در شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و تویتر و…هر چند به قصد دفاع از آرمان ها و بیان دیدگاه های انقلاب اسلامی انجام می شود اما از آنجایی باعث تبلغ این شبکه ها می شود تخریب کننده است.

وی اظهار داشت: هر چند اینترنت سبب تبادل افکار و عقاید شده و رشد افکار را به دنبال دارد، اما کاربران اینترنت به لحاظ سنی و اطلاعات و آگاهی ها یکسان نیستند تاثیر آن بر همه کاربران مشابه نیست.

سعید کسرائی نیا گفت: همچنان که در حوزه راهنمایی و رانندگی برای ماشین های اورژانس خط ویژه وجود دارد، صاحب نظران فرهنگی با می توانند با اهدافی چون شناخت این شبکه های اجتماعی و ..در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی افزود: البته همان گونه که بیان شده نباید منجر به تبلیغ این شبکه ها که اهداف امپریالیسم جهانی را دنبال می کند، شود.

دبیر مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی بیان داشت: اگر هر روز به تعداد مسئولانی که درشبکه های اجتماعی حضور دارند افزوده شود منجر به خواست رفع فیلتر این سایت ها از سوی کاربران اینترنت خواهد شد در حالی که برنامه ای برای کاهش آسیب های ناشی از این شبکه ها وجود ندارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول