باید حضوری گسترده و فراگیر در فضای مجازی داشته باشیم

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، رضا آبشیرینی بعدازظهر سه شنبه 26 شهریور در نشست با دانشجویان کانون بصیرت دانشجویی استان بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر جنگ نرم جای جنگ سخت را کرفته است و دشمن نیز بیشترین تمرکز خود را در جنگ نرم قرار داده است و این موضوع لزوم هوشیاری ما را بیشتر بیان می کند.

وی بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها در جنگ نرم و مقابله با تهاجم و تهدیدات دشمنان تاکید کرد و افزود: با توجه به تاکیدات مکرر آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر، باید حضوری گسترده و فراگیر در فضای مجازی داشته باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر در ادامه با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط کانون بصیرت دانشجویی در فضای مجازی، تصریح کرد: افراد مستعد و توانمندی در کانون بصیرت دانشجویی حضور دارند و با قلم خود گام های بسیار بلندی را در راستای اهداف مورد نظر برداشته اند.

وی با اشاره به روند شکل گیری کانون بصیرت دانشجویی، ادامه داد: این کانون در یکی از اساسی ترین شرایط کشور تشکیل شد و یکی از مهم ترین خلاقیت ها در بسیج دانشجویی بعد فتنه سال 88 محسوب می شود.

آبشیرینی تاکید کرد: اگر در برخی موارد برخی از بسیجیان از بعضی کارها غافل می شدند ولی کانون بصیرت دانشجویی با قدرت فعالیت خود را انجام داده و انتشار نشریات با کیفیت و برگزاری برنامه های مختلف در مناسبت ها بخشی از فعالیت های صورت گرفته توسط این کانون است.

وی با اشاره به راه اندازی فضای مجازی استان بوشهر با همت و تلاش اعضای کانون بصیرت دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، افزود: این موفقیت ها مرهون تلاش های کانون بصیرت دانشجویی و اعضای این کانون است.

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر اضافه کرد: سپاه استان بوشهر نیز همواره از تلاش ها و فعالیت های کانون بصیرت دانشجویی حمایت کرده است و نقش بسیار مهمی در موفقیت های این کانون داشته است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول