خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: همزمان با روي كار آمدن دولت يازدهم و تغيير شش نفر از اعضاي كارگروه تعيين مصاديق محتوي مجرمانه معروف به كارگروه فيلترينگ، آيا شاهد تغيير سياست هاي نظارت بر اينترنت و فيلترينگ خواهيم بود؟

ایرنا با توجه به تغییر 6 عضو از کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، پرسید که آیا سیاست‌های کاری این کارگروه هم تغییر خواهد کرد؟

» ادامه مطلب

رایزن فرهنگی سابق ایران در لاهور گفت: سایت‌ها و وبلاگ‌ها و سازمان های مردم نهاد پاکستان که تمایل فراوانی به ایران دارد؛ امروز به شدت فعال شده‌اند و از دیدگاه‌های امام(ره) و رهبری استفاده می‌کنند و سخنرانی‌های رهبری را بلافاصله بعد از انتشار در سایت‌‌هایشان می‌گذارند

رایزن فرهنگی سابق ایران در لاهور گفت: سایت‌ها و وبلاگ‌ها و سازمان های مردم نهاد پاکستان که تمایل فراوانی به ایران دارد؛ امروز به شدت فعال شده‌اند و از دیدگاه‌های امام(ره) و رهبری استفاده می‌کنند.

» ادامه مطلب

سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران گفت: در حال حاضر فضای مجازی پر شده از مطالبی که در مبارزه با دین، اخلاق و ارزش ها تبلیغ می کنند و یک لشکر برای ارزش زدایی و عفت زدایی بسیج شده اند تا اخلاقیات را نابود کنند

امام جمعه موقت تهران گفت که در حال حاضر فضای مجازی از مطالبی که در مبارزه با دین، اخلاق و ارزش ها هستند، پر شده است.

» ادامه مطلب
1 2 3 23
جایزه همراه اول