مکان برگزاری همایش «بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی» اعلام شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایکنا، همایش تخصصی «بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی» که به همت پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود، روز شنبه، 20 مهرماه، برگزار می شود.

این همایش ساعت 9 صبح با حضور واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اجلاس سران، افتتاح و ساعت 19 در همان محل با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات به کار خود پایان می دهد.

5 مقاله در صبح و 21 مقاله در عصر روز همایش با حضور کارشناسان و متخصصان ارائه خواهد شد. در این مقالات ابعاد مختلف شبکه های اجتماعی با حضور متخصصان و صاحب نظران بررسی و در نهایت تصمیم گیری خواهد شد.

بررسی تأثیرات شبکه های اجتماعی در اتفاقات مختلف ایران و جهان (بیداری اسلامی عربی، انتخابات آمریکا، انتخابات ایران و…)، بررسی برخی از شبکه های اجتماعی ایرانی (بلاگستان فارسی، سایت ضد انقلاب بالاترین و…)، بررسی راه های نظارت و کنترل بر این شبکه ها، تولید محتوای علمی و بومی در حوزه رسانه های اجتماعی، ارتباط پویا و مفید بین پژوهشگران، مردم و دانشگاه ها، ارایه جدیدترین پژوهش های بومی در حوزه رسانه ها و شبکه های اجتماعی و اشتراگ گذاری ایده های جدید در حوزه رسانه های اجتماعی از اهداف این همایش به شمار می رود.

محورهای همایش تخصصی بررسی ابعاد مختلف شبکه های اجتماعی شامل «شبکه های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی- ایرانی»، «شبکه های اجتماعی و هویت اسلامی ـ ایرانی»، «شبکه های اجتماعی و روابط نسلی در ایران»، شبکه های اجتماعی و الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت» و «شبکه های اجتماعی و رونق کسب وکار»، «شبکه های اجتماعی و امنیت (حریم خصوصی و کنترل و افشای اطلاعات و…) است.

این همایش به همت پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی و با حمایت انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، پلیس فتا، مرکز ملی فضای مجازی و دانشگاه تهران برگزار می شود.

تاکنون دو همایش ملی «دفاع سایبری» و «بررسی ابعاد مختلف زندگی دوم» از سلسله همایش های حوزه فضای سایبر به همت پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی و همکاری دانشگاه ها و مراکز علمی و اجرایی برگزار شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول