بازداشت عامل انتشار تصاویر خصوصی در فیس‌بوک

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: پیرو شکایت یکی از شهروندان مبنی بر هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی از سوی فردی ناشناس بر علیه خانواده‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی و ایجاد القاب بسیار زشت و طراحی تصاویری مستهجن، موضوع به طور ویژه دردستور کار مأموران و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات فنی و پلیسی موفق شدند، فردی را به اتهام دسترسی غیر مجاز به اطلاعات شخصی افراد وانتشار آن در فضای مجاری شناسائی کردند.

وی اظهار داشت: مأموران با تعقیب و مراقبت از این فرد پس از شناسائی محل سکونت وی با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت، تصاویر و فیلم‌ها را از حافظه مموری کارت و دوربین دیجیتال شاکی که بر روی رایانه شخصی‌اش کپی شده بود، به دست آورده و پس از تبدیل آن به عکس و فیلم‌های مستهجن در سایت فیس‌بوک منتشر کرده‌است.

رئیس پلیس فتای استان مازندران در پایان با هشدار به شهروندان از آنان خواست: مراقب عکس و فیلم‌های شخصی و خانوادگی خود باشند و برای کپی و تکثیر کردن آن به هر فردی اطمینان نکنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول