منافقین در فیس‌بوک فعالیت گسترده‌ای دارند

علی مرادی از نجات‌یافتگان سازمان مجاهدین خلق(منافقین)  در خصوص فعالیت سازمان منافقین در فضای مجازی تاکید کرد: مجاهدین سالیان سال است که نمی‌توانند در فضای حقیقی مانند گذشته فعالیت کنند مثلا نیرویی به مرزها بفرستند و اطلاعات بگیرند یا در داخل هوادار ندارند لذا اساس فعالیت منافقان کار در فضای مجازی است.

عضو سابق سازمان منافقین افزود: البته آنها هم اکنون در کمپ لیبرتی هستند و در نوبت کمیساریایی سازمان ملل قرار دارند تا پناهندگی بگیرند لذا نمی‌توانند در فضای حقیقی فعالیت کنند. البته در عصر امروز و در جنگ با ابرقدرت‌ها فعالیت در فضای مجازی صورت می‌گیرد لذا منافقان نیز به طور خاص در فیس‌بوک فعالیت گسترده دارند.

مرادی تصریح کرد: اصلی‌ترین کار سازمان منافقان این است که عده‌ای را به نام هوادار و با آرم و پرچم سازمان می‌فرستند تا در اذهان زنده بمانند و این حرف خودشان است. همچنین عده‌ای تحت نام خبرنگار در صفحات مربوط به خود در فیس‌بوک مانند آژانس ایران خبر، فریدون مسنجر و قاصدان آزادی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در جریان سبز نیز عده‌ای از آنها در فضای مجازی اعلام کردند که  حق ما ضایع شده و حق ما را خورده‌اند و ما در خارج از کشور هستیم و از شما تقاضای خبر داریم. لذا آنها به بهانه‌های مختلف بدون آرم و پرچم سعی در جذب جوانان دارند و به طور خاص در میان دانشجویان فعالیت می‌کنند.

عضو سابق سازمان مجاهدین اظهار داشت: فضای مجازی و بطور خاص فیس‌بوک محل فریب و نیرنگ سازمان منافقین است و باید با هوشیاری کامل با آنها رفتار کرد. البته آنها در سایت‌های صهیونیست‌ها هم فعالیت دارند ولی اصلی‌ترین فعالیت آنها در فضای مجازی است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول