اوباما «پادشاه طرفداران قلابی» در توییتر

به گزارش «وبلاگ نیوز»، به نقل ازایسنا،‌ به نوشته روزنامه دیلی میل، باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا در میان 21 فرد تاثیرگذار برای کاربران وب‌سایت اجتماعی توییتر محسوب می‌شود و بیشترین طرفداران و حامیان را در فضای مجازی دارد البته با این تفاوت که بیش از 5 / 19 میلیون از 9 / 36 میلیون طرفدار توییتری اوباما افراد حقیقی نیستند و در دنیای مجازی تنها وجود دارند.

چهار حساب کاربری قلابی و ساختگی شامل رهبران حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در واشنگتن نیز می‌شود به اوباما، ‌جو بایدن معاون وی، میشل اوباما، همسر رئیس جمهوری آمریکا و فروشگاه ارتباطاتی کاخ سفید تعلق دارند.

از 9 / 36 میلیون طرفدار اوباما در توییتر، 53 درصد یا 5 / 19 میلیون کاربر قلابی هستند و تنها 20 درصد از طرفداران رئیس جمهوری آمریکا را اشخاص حقیقی تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این 4 / 23 میلیون کاربر توییتر حامی همسر اوباما نیز کاربران قلابی با حساب جعلی هستند. 46 درصد حامیان جو بایدن نیز در توییتر قلابی و تنها 20 درصد را اشخاص حقیقی تشکیل می‌دهند. 25 درصد حامیان کاخ سفید نیز حقیقی و 37 درصد جعلی هستند.

همچنین وب‌سایت «دیلی کالر» نیز روز سه‌شنبه اعلام کرد، قریب به دو میلیون تن از حامیان و طرفداران میشل اوباما در توییتر اصلا وجود خارجی ندارند.

زمانی که کاخ سفید در حساب کاربری در توییتر پیامی منتشر می‌کند، تنها یک چهارم طرفداران این پیام را دریافت می‌کنند. حدود 37 درصد از حامیان کاخ سفید غیرواقعی و جعلی‌اند و 38 درصد در توییتر فعال نیستند.

نزدیک به دو میلیون از اسامی کاربری که در فهرست طرفداران صفحه توییتر «میشل اوباما» دیده می شوند، غیرواقعی هستند. بر این اساس 37 درصد از مجموع 5 میلیون و 290 هزار و 506 طرفدار توییتری همسر رئیس جمهوری آمریکا ساختگی بوده و وجود خارجی ندارند. این در حالی است که 35 درصد از هواداران صفحه توییتر میشله اوباما که آخرین پیام آن در ماه مارس منتشر شده، غیرفعال بوده و تنها 28 درصد از آنها به عنوان اعضای واقعی شناخته می شوند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول