ارسال بیش از یکصد مقاله علمی به همایش «بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی»

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از سیتنا دکتر «سعید قاضی مغربی» با اشاره به برگزاری همایش شبکه های اجتماعی توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی گفت: همایش شبکه های اجتماعی با تاکید بر مسائل فنی و علوم انسانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: ابعاد مختلف فنی، اجتماعی، انسانی و امنیتی شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک ، توییتر، گوگل پلاس و … در این همایش بررسی می شود.

وی با تاکید  بر بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی خاطرنشان کرد: این همایش به عنوان نخستین همایش علمی توسط جهاد دانشگاهی، با هدف شناخت زیر ساخت ها و ابزارهای مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی با محور شبکه های اجتماعی و هویت آن ها، بررسی تاثیرات شبکه های اجتماعی در ایران و جهان، شبکه های اجتماعی وسبک زندگی ایرانی –اسلامی، 20 مهر ماه در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

دکترسعید قاضی مغربی با اشاره به اینکه شبکه های اجتماعی مفهوم تازه ای نیست که به تازگی مطرح شده باشند، افزود:  اما مطرح شدن آن به عنوان شبکه های اجتماعی مجازی مبتنی بر فناوری اطلاعات، مفهوم جدیدی است که در دهه های اخیر درکشورمان مطرح شده است.

وی ادامه داد: وقتی صحبت از شبکه های اجتماعی و سبک زندگی مردم می شود، نحوه تعاملات و گوناگونی روابط مطرح می شود. امروزه اینگونه روابط به سبک آموزش و سبک تعاملات منوط می شود که اینگونه روابط عوض شده است و عمده‌ترین تعاملات در فضای مجازی اتفاق می‌افتد. در این جاست که شبکه اسلامی و الگوی اسلامی مطرح می شود. لازمه رسیدن به این الگو هم آگاهی بخشی به مردم در خصوص امنیت و حریم شخصی و نوع استفاده از این فضای مجازی است.

وی از ارسال  بیش از یکصد مقاله علمی به این همایش خبر داد و افزود: تلاش می شود بیش از سی مقاله علمی در این همایش به صورت سخنرانی ارائه شود.

همایش تخصصی بررسی ابعاد شبکه های اجتماعی بیستم مهرماه توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول